کد خبر: ۲۱۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
همه، غذاهای پخته‌شده مانند کلوچه، کیک و غیره را دوست دارند. پختن و کباب کردن در خانه باعث می‌شود در کنار لذت بردن از غذای موردعلاقه‌تان، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کرده و با اطمینان از کیفیت مواد غذایی، از خوردن آن نهایت لذت را ببرید.

همه، غذاهای پخته‌شده مانند کلوچه، کیک و غیره را دوست دارند. پختن و کباب کردن در خانه باعث می‌شود در کنار لذت بردن از غذای موردعلاقه‌تان، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کرده و با اطمینان از کیفیت مواد غذایی، از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. برای این کار به فری نیاز دارید که پخت را بدون دردسر برای شما انجام دهد. فر برقی بهترین گزینه است. برای کمک به خرید فر توکار برقی برای پخت و کباب کردن، در اینجا بهترین گزینه موجود در ایران را که فر برقی داتیس است، به شما معرفی می‌کنیم. در صورتی که قصد خرید فر یا مشاهده لیست قیمت فر توکار داتیس را دارید، می توانید اینجا کلیک کنید.

فر برقی داتیس 

فر برقی داتیس

فر برقی داتیس یکی از قوی‌ترین و باکیفیت‌ترین فرهای توکار ایرانی است که در کنار استفاده از قطعات ساخت ایتالیا، از تنوع و تولیدات بالایی برخوردار است. این فر توکار در دو مدل برقی و گازی تولید شده و با آخرین تکنولوژی روز دنیا به مشتریان عرضه می‌گردد.

شرکت داتیس از سال 1385 فعالیت خود را شروع کرده و محصولات باکیفیت بالا و عملکرد عالی تولید می‌کند و توانسته با داشتن استانداردهای مختلف ایزو 9001، 2008 و ...از سطح بالای رضایت مشتریان برخوردار باشد. این شرکت اولین شرکتی است که در کنار تولید 18 مدل فر برقی توانسته فرهای برقی با حجم 78 لیتر را تولید نماید.

المنت‌های برقی فرهای برقی داتیس، المنت دور و المنت گریل و المنت پایین است و غالباً دارای موتور جوجه‌گردان و در برخی مدل‌ها 2 موتور جوجه‌گردان است. برخی مدل‌های فر برقی داتیس دارای ریل تلسکوپی بوده و درب آن‌ها در برخی 2 جداره و در برخی دیگر 3 جداره است. تعداد برنامه‌های پخت متغیر بوده و از 6 تا 11 برنامه است. اکثر آن‌ها دارای قابلیت یخ‌زدایی می‌باشند.

مزایای فر برقی داتیس

  • فر توکار داتیس دارای مزایای بسیاری است که مهم‌ترین آن‌‌ها عبارت‌اند از:
  • نسبت به موردهای مشابه ایرانی، از کیفیت بالایی برخوردارند.
  • با توجه به سطح کیفیت بالا، دارای گارانتی 18 ماهه هستند.
  • خدمات پس از فروش داشته و در صورت خرابی با توجه به نمایندگی‌های گوناگونی که در سطح کشور دارند، تعمیرات آن به‌راحتی صورت می‌گیرد.
  • از تنوع بالایی برخوردار هستند.
  • تنوع بالای فر برقی داتیس این امکان را به مشتری می‌دهد که بتواند متناسب با بودجه خود فر توکار مناسب را انتخاب کنید.

مزایای فر برقی داتیس

قیمت فر برقی داتیس

قیمت فر برقی داتیس که ساخت ایران است و با قطعات باکیفیت اروپایی ساخته‌شده، نسبت به محصولات مشابه خارجی خود بسیار مناسب بوده و با توجه به سطح اطمینانی که از کیفیت این محصول دارند، با ضمانت 18 ماهه به فروش می‌رسد. با توجه به نوسانات بازار، نمی‌توان قیمت مشخصی برای فرهای برقی داتیس گفت اما غالباً بین 5 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان متغیر است و متناسب باقابلیت‌هایی که در فر برقی تعبیه‌شده، قیمت فر برقی نیز کم یا زیاد می‌شود. معمولاً پرفروش‌ترین فر برقی داتیس، فرهای توکار باقیمت‌های متناسب‌تر است.

 خرید فر برقی داتیس

چنانچه قصد خرید فر برقی داتیس را دارید، با توجه به تنوع محصولات تولیدی و تنوع رنگی این محصولات متشکل از سفید، مشکی و استیل و طراحی‌های مدرن و کلاسیک نسبت به سلیقه و نوع کاربرد و فضایی آشپزخانه خود فر برقی موردنیاز خود را تهیه نمایید.

هنگام خرید فر برقی داتیس باید به نکات زیر توجه داشته باشیم:

اندازه

باید دقت داشت که آشپزخانه شما چه فضایی برای قرار دادن فر برقی دارد و فر برقی 27 تا 30 اینچی در آن جا می‌شود یا خیر.

نوع استفاده

باید دقت داشت که میزان استفاده شما از فر برقی به چه میزان است؟ چنانچه قصد دارید یک بوقلمون در آن بپزید باید بزرگ‌ترین اندازه فر برقی را انتخاب کنید اما اگر به‌طور منظم برای یک خانواده کوچک آشپزی می‌کنید، اندازه‌های معمولی برای آشپزخانه شما عالی هستند.

گاز یا برق

هنگام خرید فر برقی داتیس دقت کنید که در نزدیکی محل نصب شما اتصال گاز یا برق وجود دارد و متناسب با آن فر برقی یا گازی تهیه کنید. بیشتر فرهای توکار با برق ‌کار می‌کنند. محدود مدل‌هایی هستند که می‌توانند هم با گاز و برق تغذیه شوند.

میزان بودجه

هنگام خرید فر برقی داتیس متناسب با میزان بودجه خود فر برقی را انتخاب کنید.

 سخن پایانی

برند داتیس یکی از برندهای ایرانی است که تمام تلاش خود را در راستای تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصول در کنار ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود انجام می‌دهد به همین علت فرهای برقی خود را با گارانتی 18 ماهه. بهترین خدمات پس از فروش در سطح خاورمیانه به مشتریان خود عرضه می‌کند. این شرکت به خریداران این اطمینان را می‌دهد که در طی مدت گارانتی 18 ماهه تیم خدمات‌رسانی با تمام نیرو در کنار آن‌ها بوده و آماده خدمات‌رسانی می‌باشند. با توجه به این توضیحات می‌تواند گفت چنانچه قصد خرید فر توکار ایرانی دارید، فر برقی داتیس بهترین گزینه است.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار