کد خبر: ۲۱۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
برخی از شاهدان در محل می‌گویند این خودروی بنز متعلق به وزارت خارجه با سرعت بالا از مسیر خط ویژه (خیابان ولیعصر روبروی سینما استقلال) به سمت عابر پیاده تغییر مسیر داده است.

تصادف مرگبار بنز تشریفات وزارت خارجه در خیابان ولیعصر

رییس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت دو تن در پی وقوع تصادف در خیابان ولیعصر خبر داد.

دکتر یحیی صالح طبری در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزییات این حادثه گفت: حدد ساعت ۱۸:۳۰ حادثه‌ای درخصوص تصادف یک دستگاه خودرو به سامانه ١١۵ سازمان اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: گزارش و مشاهدات تکنسین‌های اورژانس مبنی بر این بود که یک دستگاه خودرو در حال تردد در خیابان ولیعصر بوده که به سمت پیاده رو منحرف شده است.

وی گفت: آمبولانس اورژانس بلافاصله به محل اعزام شده است و براساس گزارش‌های ما در این حادثه یک آقا و یک کودک بزرگسال دچار مصدومیت شدند.

به گفته وی، مصدوم بزرگسال به بیمارستان امام و کودک به بیمارستان فیروزگر منتقل شدند.

همچنین سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره اظهار کرد: حادثه تصادف یک دستگاه خودرو بنز در خیابان ولیعصر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز اطلاع داده شد که عوامل آتش‌نشانی نیز در محل حاضر شدند و امدادرسانی‌های لازم و ایمن‌سازی را انجام دادند.

وی افزود: علت حادثه از سوی پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد.

در همین رابطه باشگاه خبرنگاران نوشت: برخی از شاهدان در محل می‌گویند دقایقی پیش این خودروی بنز متعلق به وزارت خارجه با سرعت بالا از مسیر خط ویژه (خیابان ولیعصر روبروی سینما استقلال) به سمت عابر پیاده تغییر مسیر داده است.

تصادف مرگبار بنز تشریفات وزارت خارجه در خیابان ولیعصر

تصادف مرگبار بنز تشریفات وزارت خارجه در خیابان ولیعصر

تصادف مرگبار بنز تشریفات وزارت خارجه در خیابان ولیعصر

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار