کد خبر: ۲۱۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
برای اینکه به سبد سهام و خرید ارز خود تنوع بدهید، لازم نیست کارمزدهای بالا پرداخت کنید. شما می‌توانید برای خرید استلار، صرافی ایرانیکارت را انتخاب کنید.

خرید استلار از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

برای اینکه به سبد سهام و خرید ارز خود تنوع بدهید، لازم نیست کارمزدهای بالا پرداخت کنید. شما می‌توانید برای خرید استلار، صرافی ایرانیکارت را انتخاب کنید. امروزه افراد به دنبال سرمایه‌گذاری‌هایی هستند تا با تورم، ارزش آن‌ها کم نشود. با حضور ارزهای دیجیتال، این امر آسان‌تر شده است؛ ولی یکی از مواردی که در این زمینه وجود دارد این است که افراد در این مرحله در انتخاب نوع ارز دچار شک هستند. استلار یکی از ارزهای آینده‌دار است که طرفداران زیادی دارد. این پروتکل برای سیستم‌های پرداخت و مؤسسات مالی طراحی شده است و یک صرافی غیرمتمرکز به‌حساب می‌آید تا کاربران بتوانند هر نوع دارایی را انتقال دهند. رمز ارز بومی استلار lumens است. اگر قصد خرید استلار را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید تا ویژگی‌ها و آینده آن را بررسی کنیم. در نهایت نیز صرافی ایرانیکارت برای خرید این رمز ارز در کنار شماست.

چرا باید روی استلار سرمایه گذاری کنیم؟

توسعه استلار توسط یک سازمان غیرانتفاعی انجام می‌شود که مدیریت این شبکه را هم بر عهده دارد. جد مک کالب (Jed McCaleb) شخصیت درجه یک این بنیاد است و نامی آشنا در بازار رمز ارز به‌حساب می‌آید. این شخص در ابتدا مدیر ارشد فناوری پروژه ریپل بود؛ اما در سال 2013 از آن جدا شد. مدتی پس از این قضیه، مک کالب استلار را با هدفی بزرگ‌تر معرفی کرد. هدف او ارائه تراکنش‌های مالی با سرعت بالا و هزینه کم در بستری امن و انجام معاملات خرد و کلان در سراسر دنیا بود که همین امر نیز دلیل محبوبیت این ارز است. این گروه هدف بلندپروازانه‌ای نیز دارند که تمام سیستم مالی دنیا را تحت شبکه همتای واحدی به نام استلار درآورند.

در ادامه ویژگی‌های این رمز ارز را بررسی می‌کنیم تا بیشتر با دلیل اهمیت آن آشنا شوید.

چرا باید روی استلار سرمایه گذاری کنیم

ویژگی های منحصر به فرد استلار

شبکه استلار نیز همانند بقیه شبکه‌های بلاکچین ویژگی‌های مختلفی دارد که برخی در غالب نقطه قوت و برخی در غالب نقطه ضعف هستند. در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.

هزینه پایین

تیم توسعه‌دهنده استلار به هزینه‌های پایین اهمیت زیادی می‌دهند و آن را جزو سیاست‌های خود می‌دانند. همین سیاست نیز سبب استقبال از این شبکه می‌شود.

استفاده از تکنولوژی روز

استفاده از قرارداد هوشمند در کنار ویژگی‌هایی همچون امضای چندگانه، ‌ موجب افزایش کارایی پروتکل می‌شود.

سرعت بسیار بالا

شما می‌توانید تراکنش برون‌مرزی ارزهای فیات را با شبکه استلار با سرعت بسیار بالایی انجام دهید. به‌طوری‌که تنها در 5 ثانیه می‌توان بیش از ۱۵۰ ارز فیات به ارز فیات دیگر تبدیل کرد.

غیر متمرکز بودن

این قابلیت را خیلی از کاربران دوست دارند؛ اما برخی همچون موسسات مالی و بانک‌ها، به شبکه‌ها و ارزهای متمرکز علاقه بیشتری دارند.

محدودیت برای انجام تراکنش

برای آغاز تراکنش، نیاز است که حداقل ۲۰ XLM در ولت شما وجود داشته باشد. شاید از لحاظ ریالی مقدار ناچیزی باشد، اما همیشه محدودیت انسان را آزار می‌دهد.

رقبای قدرتمند

رقیب خوب همیشه سبب پیشرفت می‌شود؛ اما گاهی اوقات نیز رقبای قوی همچون تعداد زیادی از بانک‌های توسعه‌یافته و ریپل، موجب می‌شود کار شما بسیار سخت شود.

آینده رمز ارز استلار چگونه خواهد بود؟

استلار بیشتر بر روی ارائه خدمات حواله و وام بانکی به مناطق خارج از محدوده‌ خدمات بانکی و اقتصادهای درحال‌توسعه متمرکز است. استلار هزینه‌ای را از سازمان‌‌ها و کسانی که از این شبکه استفاده می‌کنند، دریافت نمی‌کند، همچنین تا حد چند ثانیه زمان انتقال پول را کاهش می‌دهد. استلار از مدل صرافی توزیع‌ شده بهره می‌برد و به کاربران این امکان را می‌دهد که با وجود داشتن ارزی دیگر برای انجام پرداخت با ارزی خاص اقدام کنند. در این شرایط به طور اتوماتیک تبدیل فارکس توسط شبکه انجام خواهد شد. دریافت‌کننده هم می‌تواند از طریق مؤسسه‌‌های همکار مثل بانک‌‌ها ارز معادل را دریافت کند.

فعالیت تکنولوژی استلار شبیه به بیت‌کوین است؛ ولی قابلیت متمایزکننده آن پروتکل اجماع محسوب می‌شود. استلار فعلی نتیجه سال ۲۰۱۴ است که پروتکل اجماع استلار ایجاد شد و آن را به یک سیستم متن‌باز تبدیل کردند. پروسه تایید تراکنش در این پروتکل به تعدادی از گره‌‌های مطمئن محدود می‌شود و دیگر در برابر تعداد زیاد و شبکه بزرگی از گره‌ها قرار نخواهد گرفت. هر گره تعدادی گره مطمئن را برای خود انتخاب می‌کند. برای تایید شدن تراکنش نیز باید  همه گره‌‌های انتخاب شده در این گروه آن تراکنش را تایید کنند و در درستی آن به توافق برسند. زمانی که این چرخه کوتاه شود، تراکنش‌ها سریع‌تر انجام می‌شود و کارمزدها نیز کاهش پیدا می‌کند. در ادامه قیمت ارز استلار را در سال‌های آینده را پیش‌بینی می‌کنیم.

ویژگی های منحصر به فرد استلار

پیش بینی قیمت استلار تا سال ۲۰۲۳

اگر سطح پشتیبانی در این رمز ارز در حدود ۲۰۰-MA ( یعنی میانگین متحرک طولانی‌مدت ۲۰۰ روز) باقی بماند، خریداران برای ماموریت حمله بعدی در سطح حیاتی ۰٫۶ دلار، ثبات و زمان کافی را دارند. همین امر نیز سبب می‌شود قیمت ارز کم نشود و در این محدوده‌ها به طور مداوم نوسان کند.

پیش بینی قیمت رمز ارز استلار تا سال ۲۰۲۴

اگر به پیش‌بینی‌های پروژه جدید پلتفرم، تخمین قیمت استلار، پیشرفت‌ها و آخرین به‌روزرسانی‌ها توجه کنید، متوجه می‌شوید که سرمایه‌گذاران XLM تا حدود سال ۲۰۲۴ می‌توانند انتظار مشارکت و ادغام‌های زیادی را داشته باشند. قیمت استلار تا سال 2024 به حدود  ۰٫۷ دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت ارز استلار تا سال ۲۰۲۵

می‌توان این‌طور پیش‌بینی کرد که رمز ارز استلار تا سال ۲۰۲۵ به قیمت ۰٫۹ دلار نیز خواهد رسید. بااین‌حال XLM می‌تواند به‌سادگی به این سطح برسد؛ چراکه می‌تواند برای خرید یا فروش سفارش‌‌ها، اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت را پیدا کند. با توجه ‌به این موارد، می‌توان این‌طور بیان کرد که XLM برای رسیدن به ATH جدید در سال ۲۰۲۵ فرصت زیادی پیش رو دارد.

پیش بینی قیمت این رمز ارز تا سال ۲۰۳۰

تحلیل‌‌گران اعتقاد دارند که استلار بعد از سال 2025 نیز روند صعودی خود را ادامه می‌دهد و اگر مشکلی پیش نیاید و اتفاق‌ها طبق انتظار باشد، قیمت استلار در سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۹ به ترتیب برابر با ۱.۰۲، ۱.۲۵، ۱.۵۷ دلار می‌شود تا در نهایت در سال 2030 به ارزش 3 دلار برسد.

خرید استلار از صرافی معتبر ایرانیکارت

در این مطلب در مورد اهمیت استلار، ویژگی‌های آن و آینده این رمز ارز صحبت کردیم. در صورتی‌که قصد خرید استلار را دارید، باید حتما از صرافی‌های معتبر این کار را انجام دهید تا خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد. صرافی ایرانیکارت مانند صرافی های binance.com و kucoin.com و … یک برند معتبر در زمینه خرید و فروش انواع رمز ارز است که به شما این امکان را می‌دهد که این موارد را با کارمزد پایین خریداری کنید و بتوانید به‌راحتی سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید. درصورتی‌که سوالی دارید، می‌توانید از همکاران ما کمک بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار