کد خبر: ۲۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
امنیت یکی از مهمترین دغدغه های کاربرهاست مخصوصا در مورد گوشی های تلفن همراه اندرویدی، برای ارتقا امنیت دستگاه اندرویدیتان ما به شما با برنامه آنتی‌ویروس Security 360 را پیشنهاد می کنیم.
سکیوریتی آنتی ویروسی قوی برای محافظت از اطلاعات شما در مقابل جدیدترین ویروس ها و بدافزارها می باشد و با نصب آن خیالتان از هر بابت راحت باشد چون این برنامه از قدرتمندترین برنامه های امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد.

میزان مصرف برنامه از منابع سیستم بسیار کم است. شما می توانید این برنامه را در هر گوشی با هر شرایط سخت افزاری نصب کنید. برنامه می تواند فایل ها و برنامه های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز و در صورت وجود فایل های مخرب آن ها را به صورت کامل حذف کند. همچنین با قابلیت "محافظت در لحظه” هر پردازش نصبی را کنترل می نماید.

qihoo360security

از قابلیتهای این  برنامه می توان به :
– امکان اسکن فایل ها و برنامه های نصب شده و حذف بدافزارها و ویروس ها
– بهینه سازی استفاده از رم و پردازشگر
– سرعت بالا
– بهینه سازی مصرف باتری و ذخیره سازی انرژی
– حفاظت لایه ای
– حفظ حریم خصوصی شما
– دارا بودن رابط کاربری ساده و کلاسیک
– حذف فایل های بلا استفاده
– افزایش سرعت موبایل
– امکان بلاک کردن تماس ها و پیامک های مزاحم
– پشتیبانی از زبان فارسی
دیگر نیازی به نگرانی نیست دایره امکانات ۳۶۰Security به مبارزه با تهدیدات امنیتی محدود نشده و از آن می توان به عنوان یک اپلیکیشن Speed Booster هم استفاده کرد؛ شاید همین دلیل موجب استقبال بیش از ۶۴۰ میلیون کاربر از آن تا امروز شده است. استقبال بی نظیر کاربران از این برنامه نشان از قدرتمندی نرم افزار می باشد.

unnamed

شما به لذت بردن از این برنامه دعوت می کنم

دانلود از google playبرای دانلود آسان برنامه از گوگل پلی اینجا کلید کنید

دانلود از بازار

نام:
ایمیل:
* نظر: