کد خبر: ۲۲۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
قیمت طلا و سکه امروز 12 بهمن 1401 مسیر متفاوتی را طی می‌کنند. طلا نوساناتی افزایشی و سکه نوساناتی کاهشی را تجربه می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز،قیمت طلا امروز تحت تاثیر افزایش محدود قیمت دلار افزایشی شده، اما سکه مسیری معکوس و کاهشی دارد؛  قیمت طلا در لحظه تنظیم این گزارش 2 میلیون 207 هزار تومان در هر گرم ثبت شده است.

قیمت طلا و سکه امروز 12 بهمن 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امروز مسیری نزولی را طی می‌کند و در لحظه تنظیم این گزارش 24 میلیون و 301 هزار تومان قیمت خورده است. این نوع فلز ارزشمند بر روی 24 میلیون و 101 هزار تومان بازگشایی شده و حالا چهار میلیون و 67 هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر 22 میلیون و 899 هزار تومان است. قیمت این سکه طرح قدیم روندی همسو با سکه امامی دارد و حباب آن دو میلیون و 733 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز نسبت به آخرین نرخ ثبت شده برای روز گذشته 50 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و اکنون 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. حباب نیم‌سکه چهار میلیون و 189 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه در این لحظه 9 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته افزایشی 50 هزار تومانی را تجربه کرده است. حباب این نوع سکه کوچک چهار میلیون و 155 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز چهار میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده که نسبت به نرخ روز گذشته تغییری نداشته است.. همچنین حباب این سکه دو میلیون و 317 هزار تومان برآورد شده است.

روز گذشته قیمت دلار تحت تاثیر اخبار سیاسی چند پله کاهش را تجربه کرد و تحت تاثیر این عامل قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز روندی کاهشی را پی گرفت.

اما امروز با افزایش چند پله‌ای دلار این دو فلز ارزشمند نیز حالا طلا نوساناتی افزایشی و سکه نوساناتی کاهشی را تجربه می‌کنند. قیمت طلا و سکه با توجه به ثبات دلار در انال فعلی نوسانات محدودی را در روزهای گذشته تجربه کرده‌اند.

با توجه به سرنوشت نامعلوم دلار و نوسانات این اسکناس آمریکایی کارشناسان معتقدند چشم‌انداز مبهمی برای بازار طلا و سکه نیز وجود دارد. برخی دیگر از تحلیگران نیز می‌گویند اگر سکه به کف 20 میلیون تومانی برسد احتمال کاهش قیمت آن وجود دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار