کد خبر: ۲۲۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و سوم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه پیدا کرد.

یحیی گل‌محمدی برای این دیدار از نفرات زیر استفاده کرد:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری و لئاندرو پریرا.

شکست تلخ پرسپولیس و فرار بزرگ سپاهان به سمت جام/ مورایس انتقام حذفی را در آزادی گرفت

 ژوزه مورایس نیز برای مصاف با پرسپولیس نفرات زیر را به میدان فرستاد:

پیام نیازمند، مسعود ریگی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، جلال الدین علی محمدی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و نیلسون.  

شکست تلخ پرسپولیس و فرار بزرگ سپاهان به سمت جام/ مورایس انتقام حذفی را در آزادی گرفت

داور مسابقه:

پیام حیدری.

سپاهانی‌ها در دقیقه ۲۱ نیمه نخست با یک حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیس به گل رسیدند اما به تصمیم مشکوک کمک‌داور گل سپاهان آفساید و مردود اعلام شد.

۷ دقیقه بعد مرتضی پورعلی گنجی برای دفع یک توپ درون محوطه جریمه با مهاجم سپاهان برخورد کرد و دچار مصدومیت از ناحیه سر شد که منجر به تعویض این بازیکن شد تا گل محمدی ناچار شود علی نعمتی را وارد زمین کند. این در حالی بود که گولسیانی هم روی نیمکت بود اما سرمربی تشخیص داد بازیکن دیگری وارد زمین شود.

بعد از این اتفاق که منجر به اعزام بازیکن مصدوم پرسپولیس به بیمارستان شد، بازی روند متعادل تری پیدا کرد اما سپاهانی ها همچنان خطرناک تر از میزبان کار را دنبال کردند و در چندین صحنه دروازه بیرانوند را با خطر جدی مواجه کردند.

در دقیقه اول وقت های اضافه نیمه اول پریرا که روی هر صحنه ای به داور اعتراض می کرد کارت زرد دوم را از حیدری دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار سرخپوشان برای نیمه دوم سخت شود.

بازی در نیمه دوم باتوجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس به یک بازی تدافعی ازسوی این تیم تبدیل شد و سپاهانی‌ها نیز حملات موفقیت‌آمیزی روی دروازه سرخ‌ها نداشتند تا اینکه در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده در شلوغی محوطه جریمه سرخ ها این محمد کریمی بود که با یک ضربه دقیق و فنی گل برتری سپاهان را به ثمر رساند.

با این نتیجه سپاهان ۴۹ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار گرفت و سرخ ها هم با ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماندند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار