کد خبر: ۲۲۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
رئیس سازمان بورس با بیان اینکه روزانه هزار میلیارد تومان ورودی بازار سرمایه کشور است، گفت: مهم‌ترین مسئله اعتماد سازی است و خوشبختانه مردم دوباره به بورس اعتماد کردند.

به گزارش جوان انلاین به نقل از تسنیم،‌ مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور صبح امروز در همایش "معرفی ابزارهای نوین تامین مالی" که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیار بزرگی در استان کرمان وجود دارد اظهار داشت: به طور قطع آیندگان از ما نخواهند پذیرفت که از این همه نعمت استفاده نکردیم و مردم ما در شرایط سختی زندگی می‌کردند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با بیان اینکه متاسفانه ارتباط درستی با فعالان اقتصادی در ارتباط با بازار سرمایه برقرار نشده و مردم آشنایی کامل با این حوزه ندارند، ادامه داد: با بررسی انجام شده به این نتیجه رسیدیم که شرکت‌های کوچک و متوسط با بازار سرمایه و مزیت‌های آن آشنایی ندارند.

وی با ابراز اینکه به همین دلیل سفرهای استانی را شروع کردیم تا این ارتباطات را ایجاد کنیم، بیان کرد: بورس‌های منطقه‌ای به یک فضای برای پاسخگویی راجع به سهام و میزان سهام تبدیل شده بود و قطعاً نیاز بود که این خدمات توسعه داده شود تا از نزدیک حرف سهامداران و فعالان اقتصادی را بشنویم.

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار