کد خبر: ۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
معاون امور مالیاتی مطرح کرد:
طاری بخش بیان کرد: در گذشته سهم در بحث تجمیع عوارض و مالیات غیرمستقیم وجود داشت و مالیات‌های مضاعف دریافت می‌شد، اما در حال حاضر وصول نمی‌شود و البته شرط عدم پرداخت مالیات مضاعف، عمل کردن به قانون است.
به گزارش‌ تجارت آنلاین‌ به‌ نقل از باشگاه خبرنگاران؛علیرضا طاری بخش معاون امور مالیاتی اظهار داشت: مالیات بر فروش به لحاظ اینکه بعضا مالیات مضاعف تلقی می‌شود، به جزء در 1و2 کشور منسوخ شده است.
 
وی در ادامه بهترین نوع مالیات را، مالیات بر مصرف ارزش افزوده دانست و تصریح کرد: شرط مالیات بر مصرف ارزش افزوده این است، که در تمام فرآیندهای قبل اطلاعات گرفته شود، در صورتیکه غیر از این، مبنا قرار گیرد ما نمی توانیم قول دهیم که مالیات مضاعف وصول نخواهد شد.  
 
طاری بخش بیان کرد: در گذشته سهم در بحث تجمیع عوارض و مالیات غیرمستقیم وجود داشت و مالیات های مضاعف دریافت می شد، اما در حال حاضر وصول نمی شود و شرط عدم پرداخت مالیات مضاعف، عمل کردن به قانون است.
 
معاون امور مالیاتی با تاکید بر اینکه مالیات مضاعف درصورتی گرفته نمی شود که افراد فاکتور و اطلاعات اقتصادی خودشان را ارائه دهند، افزود: در بعضی موارد، عدم واگذاری اطلاعات اقتصادی اتفاق می افتد که موجب وصول مالیات مضاعف می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: مالیات ، قانون ، پرداخت
نام:
ایمیل:
* نظر: