کد خبر: ۲۲۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
استقلال دور جدید مذاکراتش با بازیکنان مدنظر جواد نکونام را شروع کرده و در اولین اقدام، یک مدافع را جذب کرده است.

علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز با جواد نکونام، سرمربی استقلال خارج از باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد و طی آن قرار شد استقلال بازیکنان جدیدی را مطابق لیست جواد نکونام جذب کند.

درحالی که به نظر می رسید اولین خروجی جلسه امروز، بازگشت عارف غلامی به استقلال باشد، از یک منبع موثق شنیدیم به موازات حفظ عارف غلامی در مجموعه آبی، ایمان سلیمی که نامش در لیست جواد نکونام بود، با علی خطیر وارد مذاکره شد و حالا قرار است برای فصل بعد برای آبی‌ها توپ بزند.

ایمان سلیمی مدافع ۲۷ ساله‌ای است که بازیکن فولاد و تراکتو بوده و بعد از قهرمانی جام حذفی همراه تراکتور، به سِرد اسلواکی رفت اما پس از مدتی دوباره به لیگ ایران آمد و فصل گذشته در مس رفسنجان بازی کرد و حالا قرار است باشگاه استقلال، امشب (یک‌شنبه) از خرید جدید خود رونمایی کند.

ایمان سلیمی که درباره‌اش گفته می‌شد درحال مذاکره با ذوب آهن اصفهان است، ساعتی قبل با باشگاه استقلال به توافق کامل رسید و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، همین امشب قراردادش را با استقلال امضا می‌کند و به عنوان بازیکن جدید این تیم به صورت رسمی معرفی می‌شود.

ایمان سلیمی بعد از بازگشت از اسلواکی، مقطعی گزینه مورد نظر یحیی گل‌محمدی برای عضویت در پرسپولیس بود تا آن زمان جانشین محمد انصاری شود اما از آن جایی که مدیران تراکتور مدعی بودند فسخ ایمان سلیمی با آنها و انتقالش به اروپا غیر قانونی بوده و امکان محرومیتش وجود دارد، یحیی گل محمدی ریسک نکرد و پرسپولیس این مدافع را به خدمت نگرفت.

در ادامه همین مطلب بخوانید: فوری| بازیکن استقلال رسماً ماندنی شد/ توافق نهایی با درخواست نکونام از خطیر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار