کد خبر: ۲۲۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
تحریریه بولتن نیوز به مناسبت درگذشت زنده یاد دکتر اصغر نعمتی با صدور پیام تسلیت یاد و خاطره این فعال رسانه ای را گرامی داشت.

پیام تسلیت تحریریه بولتن نیوز به مناسبت درگذشت زنده یاد دکتر اصغر نعمتی

بولتن نیوز نوشت: با تأثر و تأسف، خبر درگذشت دکتر اصغر نعمتی، مدیرعامل موسسه افق رسانه پویا و همچنین مدیر مسئول روزنامه تجارت و سایت تجارت آنلاین، به دست ما رسیده است. ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در حوزه رسانه‌ای کشور، ارزشمند و موثر شناخته می‌شدند. ما برای آنها از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت را خواستاریم و از خداوند بزرگ برای خانواده و آشنایانشان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنیم.

دکتر اصغر نعمتی با تعهد و تلاش‌های خود، به عنوان یکی از ستون‌های اصلی در عرصه رسانه‌ای کشور شناخته می‌شد و خدمات چشمگیری را در این حوزه به ارمغان آورده بود. او نه تنها در راستای توسعه رسانه‌های معاصر، بلکه در ارتقاء فرهنگ اطلاع‌رسانی نیز نقش مهمی داشت. وی برای ارتقاء استانداردهای رسانه‌ای و ارائه محتوای کیفی، تلاش‌های فراوانی را به عمل آورده و به عنوان یک پیشوای صنعت رسانه در کشور شناخته می‌شد. ارثی که دکتر نعمتی به جامعه رسانه‌ای کشور گذاشته است، نشان‌دهنده تأثیر ویژه‌ای است که در این زمینه داشته و به یادگاری ارزنده‌ای برای نسل‌های آینده تبدیل خواهد شد.

تحریریه بولتن نیوز ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده و دوستان مرحوم دکتر نعمتی به اطلاع می‌رساند مراسم خاکسپاری ایشان امروز ۳۰ مرداد ساعت ۱۰ صبح در بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار