آیین ترحیم زنده یاد دکتر اصغر نعمتی مدیرعامل موسسه افق رسانه و مدیرمسئول روزنامه تجارت با حضور مقامات و چهره های سیاسی و فرهنگی در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد.

در آیین بزرگداشت زنده یاد دکتر نعمتی که عصر روز چهارشنبه 1 شهریور در تهران برگزار شد، جمعی از شخصیت های کشوری و لشکری، فعالان سیاسی و فرهنگی، نمایندگان مجلس، هنرمندان، مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران مسئول روزنامه ها و خبرگزاری ها، روزنامه نگاران و فعالان رسانه حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام شهاب مرادی در سخنانی به ذکر ویژگی های شخصیتی و اخلاقی دکتر نعمتی پرداخت و از نقش ایشان در ارتقای فعالیت های مطبوعاتی و رسانه ای و تاثیرگذاری مثبت در عرصه فرهنگ و رسانه یاد کرد.

وی افزود: مرحوم دکتر اصغر نعمتی با فعالیتی خستگی ناپذیر در عرصه مطبوعات از تمامی توان خود برای اعتلا این حوزه استفاده کرد و خالق آثار بسیار خوب و ارزشمند رسانه ای و بنیانگذار نهادهای مطبوعاتی، مجلات و روزنامه های موفقی بود که از ایشان به یادگار مانده است.

در این مراسم آذین نعمتی دختر زنده یاد دکتر نعمتی نیز در سخنانی کوتاه از خصوصیات و ویژگی های اخلاقی ایشان سخن گفتند که شنوندگان و حاضران در مراسم را منقلب کرد.

مرحوم دکتر نعمتی در کسوت استاد دانشگاه، مدیرعامل موسسه افق رسانه پویا و مدیرمسئول روزنامه تجارت و سایت تجارت آنلاین در طول نزدیک به سه دهه فعالیت مطبوعاتی با راه اندازی و انتشار دهها روزنامه و مجله در طول عمر پربار خود تاثیری چشمگیر در ارتقا دانش رسانه و علوم ارتباطات داشت و نسلی درخشان از روزنامه نگاران و مدیران موفق رسانه ای تربیت و به دنیای مطبوعات معرفی کرد.

 زنده یاد دکتر اصغر نعمتی روز شنبه 28 مردادماه به دیدار حق شتافت و پیکرش در میان حزن و اندوه اهالی رسانه در خانه ابدی اش در قطعه نام آوران به خاک سپرده شد.

گزارش تصویری از برگزاری آیین ترحیم مدیرمسئول فقید روزنامه تجارت

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: