کد خبر: ۲۲۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
زومیت نوشت: در ادامه‌ی کمپین تبلیغاتی گوگل که مکالمه‌های طنزآمیز پیکسل و گوشی‌های اپل را به تصویر می‌کشد، حال نوبت به آیفون ۱۵ رسیده است تا مورد تمسخر قرار بگیرد.

گوگل اخیرا کمپین تبلیغاتی BestPhoneForever# را به‌راه انداخته است تا ویژگی‌های برتر گوشی‌هایش را در معرض توجه قرار دهد؛ در این سری ویدیوها که معمولاً ماجراهای یک گوشی گوگل و یک گوشی آیفون را به نمایش می‌گذارند، غول موتور جستجو به ساخته‌ی کوپرتینویی‌ها طعنه می‌زند. حال که چندوقتی از معرفی جدیدترین پرچم‌دار اپل گذشته، نوبتی هم که باشد، نوبت ایفای نقش آیفون ۱۵ در یکی از این کلیپ‌ها است.

ویدیوی جدید که حس‌وحال ترسناک دارد، چند روز پیش از هالووین در اکانت ایکس شعبه‌ی آمریکای گوگل منتشر شده است. در این ویدیو، پیکسل ۷ پرو را درحال تعریف داستانی ترسناک برای آیفون ۱۵ پرو مکس می‌بینیم. در میانه‌ی ویدیو، آیفون صحبتِ پیکسل را قطع کرده و می‌گوید که او نه از یک گوشی با کیبورد فیزیکی QWERTY، بلکه از آینده می‌ترسد؛ آینده‌ای که در آن معرفی سری پیکسل ۸ اتفاق می‌افتد.

چه چیزی آیفون را می‌ترساند؟/ کنایه خنده‌دار گوگل به اپل

در ادامه، آیفون به ذکر دلایل ترسش می‌پردازد؛ او توضیح می‌دهد با این‌که همین اواخر معرفی شده، می‌ترسد که مردم اقبال بیشتری به پیکسل نشان دهند. این‌جای ویدیو است که گوگل چند طعنه‌ی خوب به آیفون می‌زند؛ آیفون در ادامه‌ی صحبت‌هایش، دکمه‌ی اکشن خود را صرفاً نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی اسلایدر میوت معرفی می‌کند. آیفون هم‌چنین شاکی است که چرا تنها «نوآوری‌»‌های دیگرش باید به جزیره‌ی پویا-تر (Dynamic-er Island) و درگاه تایپ سی ختم شوند.

بیشتر بخوانید:

البته پیکسل مهربان‌تر از این حرف‌ها است و سعی می‌کند با ذکر این نکته که هیچ مراسم رونمایی‌ای از دوستی آن‌ دو مهم‌تر نیست، رقیب دیرینه‌اش را آرام کند. در سکانس‌های آخر ویدیو، می‌بینیم که آیفون آنقدرها هم شجاع نیست و وقتی با هیولای کیبورددار جنگل روبه‌رو می‌شود، از تنه‌ی درختی که روی آن نشسته به پایین می‌افتد.

گوگل چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده از سری پیکسل ۸ رونمایی می‌کند. علاوه‌براین، انتظار داریم که پیکسل واچ ۲ و اندروید ۱۴ نیز در مراسم گوگل حضور پیدا کنند. فراموش نکنید که زومیت این مراسم را لحظه‌به‌لحظه پوشش می‌دهد.

۵۸۵۸

برچسب ها: گوگل ، اپل ، آیفون ، اندروید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار