کد خبر: ۲۲۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
تیم پرسپولیس در قالب دومین دیدار از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این هفته در مقابل تیم الدحیل قطر قرار می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازی پرسپولیس و الدحیل قرار است روز دوشنبه ۱۰ مهر و از ساعت 21 و 30 به وقت تهران برگزار شود. پرسپولیس در این بازی یکی از بازیکنانش را به دلیل محرومیت و احتمالا یک یا دو نفر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

پرسپولیس در حالی عصر پنجشنبه آخرین تمرین خود را قبل از سفر به قطر برگزار کرد که خبری از وحید امیری و مهدی ترابی، دو مصدوم این تیم، در ورزشگاه شهید کاظمی نبود.

البته شرایط وحید امیری که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده، مشخص بود و قطعی است که او به بازی الدحیل نمی‌رسد، اما در مورد مهدی ترابی امیدواری‌هایی وجود داشت که تا الان زنده نشده است.

ترابی در حالی به قطر می‌رود که از بازی النصر تا الان مصدوم بوده و با تیمش تمرین نکرده است. ترابی در چند روز اخیر فقط در حال مداوای مچ مصدوم خود بوده و حتی به صورت انفرادی نیز تمرین نکرده است.

در واقع اینطور به نظر می‌رسد که یحیی قصد دارد او را به قطر ببرد و تا آخرین روز شرایطش را بسنجد تا اگر مشکلی نداشت در لیست بازی قرار دهد.

پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در قطر به دیدار الدحیل این کشور می‌رود. پرسپولیسی‌ها در نخستین دیدار، در ورزشگاه آزادی، با ۲ گل بازی را به النصر عربستان واگذار کردند.

مطالعه بیشتر: چاپ کتاب درسی سال آینده آغاز شد
برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار