کد خبر: ۲۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
تیم پرسپولیس که اولین بازی خود در چارچوب مسابقات فوتبالی فصل جدید را مقابل آلومینیوم شروع کرد هنوز نتوانسته با مهاجمانش به گل برسد!

نگاهی به آمار گل‌های زده تیم پرسپولیس در فصل جدید فوتبالی مشخص می‌کند قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی هنوز نتوانسته در شش مسابقه برگزار شده‌اش گلی را توسط مهاجمانش وارد دروازه حریفان کند.

تیم پرسپولیس که در رقابت‌های فصل جدید به ترتیب مقابل تیم‌های آلومینیوم اراک، تراکتور، ذوب آهن و فولاد خوزستان به میدان رفته هنوز هیچ گلی توسط مهاجمانش به ثمر نرسانده است. این تیم در دو دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر و الدحیل نیز تنها یک گل به ثمر رساند که آن یک گل هم توسط یکی از هافبک‌های تهاجمی این تیم به ثمر رسید.

بحران گل نزدن مهاجمان پرسپولیس که حالا به ۵۴۰ دقیقه رسیده است ظاهرا هفته به هفته بیشتر و بغرنج‌تر می‌شود. نگاهی به اسامی بازیکن پرسپولیس در خط حمله مشخص می‌کند محمد عمری، شهاب زاهدی و مهدی ترابی در حال حاضر مهاجمان اصلی این تیم هستند که هنوز نتوانسته‌اند گلی برای این تیم به ثمر برسانند.

یادآور می‌شود؛ تیم پرسپولیس در چهارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر باید روز یکشنبه ۱۶ مهرماه و از ساعت ۱۹:۱۵ در استادیوم آزادی میزبان گل گهر سیرجان باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار