کد خبر: ۲۲۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
خریداران ملک در کشورهای خارجی برای اینکه بتوانند خرید مطمئن و خوبی انجام دهند، ممکن است با انواع مشکلات از جمله یافتن شرکت معتبر برای خرید ملک خود مواجه شوند.

معتبرترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

خریداران ملک در کشورهای خارجی برای اینکه بتوانند خرید مطمئن و خوبی انجام دهند، ممکن است با انواع مشکلات از جمله یافتن شرکت معتبر برای خرید ملک خود مواجه شوند.

افرادی که قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارند، با توجه به مزایایی که سفر به این کشور به خصوص برای ایرانیان دارد، به راحتی می‌توانند بدون نیاز به اخذ ویزا، با یک سفر کوتاه و نسبتا ارزان به این جزیره سفر کرده و ملک مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده و خریداری نمایند.

اما به هر دلیلی ممکن است نتوانید حضورا خریدتان را انجام دهید. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که چگونه می‌توانید معتبرترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی را پیدا کرده و خرید مطمئنی را انجام دهید. با ما همراه باشید.

روش‌های کلاهبرداری شرکت های خرید ملک در قبرس شمالی

قبل از اینکه بخواهیم به معرفی شرکت‌های معتبر برای خرید ملک در قبرس شمالی بپردازیم، بهتر است که از روش‌های کلاهبرداری توسط افراد و شرکت‌های سودجو مطلع گردید. با این کار تا حد زیادی خودتان می‌توانید جلو سو استفاده‌ی افراد کلاهبردار را گرفته و از اموال خود محافظت کنید.

اکنون به اختصار به برخی روش‌های کلاهبرداری شرکت‌های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی اشاره می‌کنیم.

عدم انجام تعهدات

بسیاری از پروژه‌های مسکونی در قبرس شمالی، دارای آفرها و شرایط ویژه‌ی پرداخت و ... برای خریداران هستند. برخی از شرکت‌های نامعتبر، پس از اینکه ملک را به شما فروختند، به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

راه حل: بهتر است ملک مورد نظر خود را به جای خرید از افراد متفرقه، از خود شرکت سازنده خریداری نمایید.

فروش ملک غیر واقعی

برخی از شرکت‌های سودجو، عکس و فیلم از یک ملک لاکچری و وسوسه انگیز به شما نشان داده و مدعی می‌شوند که این ملک را زیر قیمت منطقه می‌فروشند. آن‌ها به قدری خوب این کار را می‌کنند که برخی افراد اعتماد کرده و به طور غیر حضوری سرمایه‌ی خود را در اختیار این کلاهبرداران قرار می‌دهند.

راه حل: ترجیحا از خرید آنلاین و غیر حضوری اجتناب کنید.

فروش یک ملک به چند نفر

در برخی مواقع با اینکه فرد به صورت حضوری اقدام به خرید ملک می‌کند، اما ممکن است فرد فروشنده با صاحب ملک تبانی کرده و ملکی که قبلا به شخصی فروخته را با درست کردن سند جعلی، مجددا به شخص جدید بفروشند.

همچنین برخی از زمین‌ها هستند که سند ملکی آن‌ها هیچ مشکلی ندارند، بلکه از لحاظ کاربری به مشکل می‌خورند و فروشنده این مورد را به شما اطلاع نمی‌دهد.

راه حل: داشتن یک وکیل معتبر، تا حد بسیار زیادی می‌تواند شما را از این مشکلات دور کند.

موارد مذکور تعداد اندکی از روش‌های کلاهبرداری در مورد خرید ملک در قبرس شمالی هستند. یکی از بهترین روش‌های جلوگیری از کلاهبرداری این است که یا شما از یک وکیل مطمئن برای این امر کمک بگیرید و یا خودتان شخصا انواع سند ملکی در قبرس شمالی، مراحل خرید، تعهدات قانونی خود و فرد فروشنده و ... را بدانید.

معتبرترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی، یک کشور در حال توسعه است. به غیر از بخش قدیمی این کشور که بافت سنتی دارد، سال‌های بسیاری است که ساخت املاک به عهده‌ی شرکت‌های ساختمان سازی است.

اکنون در این کشور، برخی از شرکت‌های سازنده‌ی مطرح دنیا با بهترین معماران، مهندسین و سازه‌ها مشغول فعالیت و ساختمان سازی هستند.

البته برخی از این شرکت‌ها، ساختمان‌هایی را از سال‌ها قبل در قبرس شمالی ساخته‌اند که قدمت آن‌ها به بالای 40 سال می‌رسد. معروف‌ترین این شرکت‌ها، شرکت اوزون است که در شهر فاماگوستا ساختمان‌های مشهوری را ساخته که البته امتحان خود را برای مقاومت در برابر زمین لرزه نیز پس داده است.

برخی از ایرانیانی که قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارند، بر این باورند که مانند خرید ملک در ایران، اگر به طور مستقیم ملک خود را از شرکت‌های سازنده بخرند، می‌توانند تخفیف بگیرند.

بهتر است بدانید که در قبرس شمالی بر طبق قوانین، شرکت‌های سازنده به هیچ عنوان با خریداران نهایی در ارتباط نخواهند بود. خریداران می‌تواننند از طریق مراجعه به شرکت‌های خرید و فروش ملک، این خانه‌ها را بخرند.

اکنون برخی از شرکت‌های ایرانی معتبر برای خرید ملک در قبرس شمالی را به همراه مزایا و ویژگی‌های آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

شرکت سامادل

معتبرترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

شرکت سامادل با حدود 15 سال فعالیت در زمینه‌ی مهاجرت به قبرس شمالی و داشتن پرونده‌های موفق بسیار، ارائه دهنده‌ی انواع روش‌های مهاجرتی با کمک کارشناسان حرفه‌ای و وکلای خبره، به شما عزیزان است.

شما پس از صحبت با کارشناسان سامادل، با ارائه‌ی تصویر پاسپورت و بلیط رفت و برگشت خود، می‌توانید از خدمات رایگان اقامتی 6 روزه و تور بررسی املاک قبرس شمالی این شرکت بهره ببرید.

شرکت زیتون

معتبرترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

شرکت مهاجرتی زیتون ، با داشتن بیش از 30 سال سابقه‌ی فعالیت در امور مهاجرتی قبرس شمالی ، به خصوص خرید و فروش املاک ، از زمان بررسی پروژه‌ها تا زمان تحویل املاک و یا حتی پس از آن راهنما و همراه کلاینت‌های محترم است.

شما با خرید ملک در قبرس شمالی و مهاجرت به این کشور، به راحتی می‌توانید حساب بانکی به دلار، یورو و پوند افتتاح کرده و پس انداز کنید. در برخی شرایط امکان دریافت وام نیز محیا خواهد بود.

شرکت وارتان

معتبرترین شرکت های ایرانی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

شرکت مهاجرتی و سرمایه گذاری وارتان با داشتن بیش از یک دهه سابقه‌ی موفق در زمینه‌ی مهاجرت به قبرس شمالی، راهنما و همراه شما برای سفر به این جزیره، مشاهده‌ی املاک مطابق با شرایط شما و خرید و دریافت ملک می‌باشد.

ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ی رایگان به خریداران عزیز و کمک به موفقیت ایشان، از افتخارات این مجموعه می‌باشد.

خدمات معتبرترین و بهترین شرکت‌های فروش ملک قبرس شمالی

اغلب شرکت‌های برتر ارائه دهنده‌ی خدمات خرید و فروش ملک در قبرس شمالی، خدمات زیر را به شما ارائه خواهند داد:

مشاوره‌ی خرید ملک

ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی، اولین خدمتی است که شرکت‌های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی باید به درستی انجام دهند. در این جلسه‌ی مشاوره، که ممکن است حضوری یا غیر حضوری برگزار شود، کارشناسان باید درباره‌ی انواع ملک، سند و شرایط قبل، حین و بعد از خرید ملک برای فرد خریدار توضیحات ارائه کنند.

شناسایی بهترین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری با خرید ملک در قبرس شمالی

اکنون که کارشناس شما از بودجه، نیاز و خواسته‌های شما مطلع شده، باید در فایل‌هایموجود جستجوکرده و بهترین ظرفیت‌ها را به شما پیشنهاد کند. این موارد باید طوری باشد که علاوه بر حفظ شرایط شما، برایتان سودآور نیز باشد.

بنابراین جستجوی هدفمند، یکی از خدمات این شرکت‌های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی است.

شرح شرایط و آفرهای خرید ملک در قبرس شمالی

کارشناس شما باید به صورت دقیق اعلام کند که ملک مورد نظر شما امکان خرید نقدی یا اقساطی را دارد و مبالغ آن به چه صورت است. همچنین اگر آفری روی ملک وجود دارد، به شما اعلام نماید.

اعلام نوع سند و امکانات ملک مورد نظر

اسناد املاک در قبرس شمالی در انواع مختلفی وجود دارند. قبل از اینکه شما بخواهید وارد معامله برای خرید ملک شوید، باید از نوع سند آن و شرایطی که آن نوع سند برایتان به وجود خواهد آورد مطلع شوید. همچنین امکانات موجود در ملکباید به طور کامل برای شما شرح داده شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار