کد خبر: ۲۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
به نظر می‌رسد باشگاه استقلال دوباره در آستانه تقابل با سازمان لیگ قرار گرفته است.

محل برگزاری دیدار استقلال با هوادار و سایر مسابقات خانگی این تیم تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر به یک چالش جدید میان این باشگاه و سازمان لیگ تبدیل شده است. ماجرایی که البته هنوز کار در ارتباط با آن به صدور بیانیه‌های رسمی کشیده نشده اما استقلالی‌ها تاکید دارند از موضع خود عقب نشینی نخواهند کرد و حالا باید ببینیم کار در ادامه به کجا خواهد رسید.

از آزادی عقب نشینی نمی‌کنیم

داستان بر سر برگزاری دیدارهای خانگی استقلال در نیم فصل اول است. مقامات سازمان لیگ مدعی شده‌اند که ورزشگاه آزادی و زمین آن به مرمت نیاز دارد و شاید به همین خاطر استقلال و پرسپولیس مجبور شوند چند بازی خود را در استادیوم‌های دیگری برگزار کنند اما استقلالی‌ها نسبت به این مسئله واکنش نشان داده‌اند. مسئولان و مربیان استقلال قاطعانه می‌گویند وقتی نساجی بازی آسیایی خود را در استادیوم آزادی برگزار می‌کند و برای مسابقه پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان هم مجوز حضور تماشاگر صادر می‌شود، هیچ دلیلی ندارد جدال استقلال با هوادار به استادیوم دیگری منتقل شود چون اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، استقلال ضربه بزرگی را متحمل خواهد شد. یکی از مدیران باشگاه در این رابطه به خبر ورزشی می‌گوید: حالا که می‌توانیم تماشاگر داشته باشیم به ما می‌گویند شاید ورزشگاه آزادی نتواند میزبانی کند! پس چطور برای بازی پرسپولیس برابر گل گهر توانست میزبان باشد؟ ما نمی‌خواهیم فرصت بازی در ورزشگاه آزادی را از دست بدهیم و تماشاگرانمان هم باید بیایند بنابراین تا پایان نیم فصل از بحث آزادی عقب نشینی نخواهیم کرد.

یا هر دو تیم یا هیچکدام

مقامات استقلال تاکید دارند با توجه به اینکه آنها و پرسپولیس به صورت مشترک از ورزشگاه آزادی استفاده می‌کنند و هر دو هم پر هوادار هستند، همه چیز باید میان آنها به عدالت تقسیم شود بنابراین چون پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان با تماشاگرانش بازی کرد، استقلال هم باید در حضور هواداران خود به مصاف هوادار برود و پس از آن برای ورزشگاه آزادی تصمیم گرفته شود. استقلالی‌ها می‌گویند اگر واقعاً قرار است در استادیوم آزادی مسابقه برگزار نشود، چنین تصمیمی باید پس از بازی آنها با هوادار و برای هر دو تیم اجرایی شود نه اینکه صرفاً استقلال را در بر بگیرد.

برچسب ها: استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار