کد خبر: ۲۲۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
ماجرای تکذیب خانه های ۲۵ متری همچنان ادامه دارد. 
ماجرای تکذیب خانه های ۲۵ متری همچنان ادامه دارد. 
 
در جدیدترین مورد حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در این باره گفته است: در هیچ کدام از پروژه های ساخت مسکن ، ساخت و ساز مسکن ۲۵ متری را در برنامه نداریم و ضمن تکذیب این موضوع به شدت با این رویکرد در تهران مخالفیم.
 
وی افزود: ساخت پروژه های مسکن کوچک مقیاس در برنامه دولت نیست و در مسکن ملی هم مطابق با آورده مردمی و توان اقشار و دهک های مختلف ساخت مسکن را دنبال و کوچکترین مقیاس تحویلی مسکن، 55 متری خواهد بود.
 
جنتی از تلاشهای مستمر این اداره کل برای افتتاح دو هزار واحد مسکونی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این افتتاح ملزم به عزم دستگاههای خدمات رسان است.
 
وی متراژهای واحدهای منهضت ملی مسکن در حال ساخت استان تهران را 55 ، 65، 85،75 و 90 متر مربع اعلام کرد و از متقاضیان خواست در این خصوص نگران نباشند.
 
اواسط مهرماه امسال نیز وزارت کار طی اطلاعیه ای  اعلام کرد: مطالبه مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران به‌عنوان همراه در دیدار یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشت، تسهیل و حمایت از تشکیل تعاونی‌های مسکن بود که با توجه به انطباق با مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت مردمی سیزدهم مورد تأیید آقای وزیر قرار گرفت.
 
با توجه به اینکه ساخت مسکن و به‌ویژه ورود به جزییاتی چون متراژ و نقشه آن در حوزه مأموریت‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ‌گاه اعلام و اعمال نظری در این زمینه نداشته و این ادعا قویاً تکذیب می‌شود.
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار