کد خبر: ۲۲۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
پوشش نانو آجر نما یکی از روش‌های حفظ رنگ طبیعی آجر نما است. این پوشش نانو، علاوه بر اینکه روی سطح آجرنما باقی می‌ماند، در درون منافذ ریز ساختمان نفوذ می‌کند و یک عایق بسیار قوی روی نمای ساختمان ایجاد می‌کند. با استفاده از پوشش نانو، مخصوص آجر نما؛ نمای ساختمان در برابر مایعات، حرارت، انواع قارچ و باکتری، جلبک، آلودگی‌ها و ... مقاوم می‌شود. چرا این‌گونه است؟

عایق بندی آجر نما از هر قطره آب و کثیفی با حفظ رنگ طبیعی

به نقل و قول از جهان نيوز: پوشش نانو آجر نما یکی از روش‌های حفظ رنگ طبیعی آجر نما است. این پوشش نانو، علاوه بر اینکه روی سطح آجرنما باقی می‌ماند، در درون منافذ ریز ساختمان نفوذ می‌کند و یک عایق بسیار قوی روی نمای ساختمان ایجاد می‌کند. با استفاده از پوشش نانو، مخصوص آجر نما؛ نمای ساختمان در برابر مایعات، حرارت، انواع قارچ و باکتری، جلبک، آلودگی‌ها و ... مقاوم می‌شود. چرا این‌گونه است؟ به دلیل اینکه پوشش آبگریز آجر نما یک‌لایه نازک به‌اندازه 50 تا 60 نانومتر روی سطح نما تشکیل می دهد، که باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت، به داخل سازه آجر می‌شود. به هیچ وجه روی رنگ نمای ساختمان تاثیر ندارد و رنگ سطح کاملاً بدون تغییر و شفاف باقی می ماند...

عایق بندی آجر نما از هر قطره آب و کثیفی با حفظ رنگ طبیعی

دلیل استفاده از پوشش نانو آجر نما چیست؟

پوشش نانو آجر نما یکی از محصولات تولید شده با استفاده از فناوری نانو است. این محصول دارای ذرات نانوی اصلاح شده است که به عنوان یک عایق مناسب برای نماهای آجری به کار می‌رود. پوشش نانو آجر نما به صورت یک لایه نامرئی روی سطح نمای ساختمان باقی می ماند و با دفع رطوبت و چربی، از آلوده شدن نمای ساختمان جلوگیری می‌کند..

 این پوشش در منافذ باز موجود در نما نفوذ می‌کند و باعث دوام نمای ساختمان در طولانی مدت می‌شود. در بیشتر شهرهای بزرگ که در معرض آلودگی‌های محیطی فراوان قرار دارند، برای حفظ رنگ طبیعی نمای ساختمان و جلوگیری از آلودگی و کثیفی نما از این محصول استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانید سطح ظاهری و نمای بسیاری از ساختمان ها از شیشه، فولاد و یا آجر نما است. آجر نما یکی از روش های سنتی و پرکاربرد برای ساخت نمای ساختمان های اداری، مسکونی و ... است.

 اما حفظ زیبایی ظاهری نمای ساختمان اهمیت بالایی دارد و ممکن است در طولانی مدت به خاطر نفوذ رطوبت و بارندگی، نمای ساختمان دچار شوره، پوسیدگی و قارچ و جلبک شود. گاهی اوقات نیز نفوذ مواد شوینده ای که برای نظافت ساختمان به کار می‌رود باعث از بین رفتن زیبایی ظاهری نما می شود؛ اما امروزه برای جلوگیری از آلودگی های ظاهر ساختمان از پوشش نانو آجر نما استفاده می شود که هم باعث حفظ دوام نما می‌شود و هم دیگر نیازی به صرف هزینه های مربوط به تمیزکاری و نظافت نما نخواهید داشت.

مشخصات و ویژگی های نانو پوشش آبگریز آجر نما

بسیاری از مواد که برای تمیز کردن آلودگی های موجود روی سطوح ظاهری ساختمان‌ها به کار می روند، اما مشکل اینجا است که مواد های متفرقه، دارای مواد مضر هستند و باعث از بین رفتن زیبایی ظاهری نما و فرسایش آن‌ها می‌شوند؛ بنابراین بهترین روش محافظت از آجر نما، استفاده از یک پوشش درجه یک و با کیفیت است که علاوه بر ضد آب سازی و عایق بندی نما، ماندگاری بالایی هم داشته باشد..

  • پوشش نانو آجر، خاصیت اولئوفوبیک دارد و به شدت آب گریز است.
  • کاربرد بسیار آسان پوشش نانو آجر نما با استفاده از برس، اسپری و ... باعث می شود تا به راحتی و در مدت زمان کوتاهی امکان اجرا و استفاده از آن وجود داشته باشد.
  • این محصول از نظر سازگاری با محیط زیست نیز شناخته شده است و از لحاظ بیولوژیکی برای موجودات زنده کاملاً بی خطر است.
  • پوشش نانو آبگریز آجر، علاوه بر حفظ سطح نمای ساختمان نیازی به صرف هزینه های بالا برای نظافت و نگهداری ساختمان ندارد.
  • پوشش نانو آجر نما در برابر آلودگی، کثیفی، جلبک و ... مقاومت دارد و با استفاده از این محصول حداقل ۵ سال و حد اکثر تا 20 سال، نیاز به تمدید پوشش یا عایق نمای ساختمان نخواهید داشت.

همان‌طور که تا اینجای مقاله توجه کرده بودید، با توجه به مشخصات و کارایی، این محصول بسیار شگفت انگیز، طبق گفته منبع خبری با تکنولوژی اروپا درست شده است، محتوایی که دارید می‌خوانید بر گرفته از جهان نیوز، به مدت نزدیک به یک سال پیش است، که دارد از یکی از معتبر‌ترین ارائه دهنده‌های مواد نانو عایق بندی مصالح ساختمانی در بازار ایران نقل و قول می کند، طی بررسی‌های انجام شده، شرکت ارائه دهنده مورد نظر بیش از 10 سال سابقه فعالیت در بازار ایرات توسط همین محصولات را دارد، اما اگر شما هنوز از این محصولات اطلاعاتی ندارید جزء زیر 45 درصدی هستید که از مواد نانو نما خبر نداره، این درصد طبق گفته رسانه‌های خبری رو به کاهش هست و امروزه تعداد زیادی از این محصول فوق‌العاده شناخت پیدا کرده اند، جهت مشاهده ادامه مشخصات، تاریخ مقاله منبع و بررسی وب سایت ارائه دهنده وارد لینک ادامه مطلب شوید و در صورت نداشتن اعتماد از کارشناس فروش درخواست نمونه کار، رضایت مشتری و ضمانت کیفی کالا بخواهید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار