کد خبر: ۲۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
بیش از 430 کارخانه تولید دمپایی در شهر قم وجود دارد که برخی از آن ها در زمینه تولید دمپایی زنانه شیک بسیار فعال هستند و این دمپایی را با درجه کیفی های متفاوت عرضه می کنند.

بیش از 430 کارخانه تولید دمپایی در شهر قم وجود دارد که برخی از آن ها در زمینه تولید دمپایی زنانه شیک بسیار فعال هستند و این دمپایی را با درجه کیفی های متفاوت عرضه می کنند.

تاجران و خریداران کلان بایستی از این کارخانه ها مدل های متنوع و با کیفیت را به صورت عمده و مستقیم خریداری کنند تا قیمت برای آن ها کمتر محاسبه گردد.

 

تولید جدید انواع دمپایی زنانه شیک

طبق مطالعات و تحقیقات ما کارخانه ها برای تولید جدید دمپایی زنانه شیک به طور گسترده از مواد با کیفیت و طراحی های مدرن استفاده می کنند.

 این دمپایی ها معمولاً با ترکیب راحتی و استایل جذاب، با توجه به روندهای مد و ذوق مصرف کنندگان طراحی می شوند. برای تولید از جنس های نرم و مقاوم، همچون چرم مصنوعی یا پارچه های فنری استفاده می شود.

خریداران عمده همواره باید سعی کنند که مدل های جدیدی که به تازگی وارد بازار شده اند را خریداری کنند تا از این طریق مشتریان بیشتری جذب کنند. تولیدات جدید کارخانه ها در زمینه دمپایی زنانه شیک عبارتند است از:

  • کد 1900
  • کد 1901
  • کد 1800
  • کد 1801

کارخانه تولید دمپایی زنانه شیک در قم + قیمت ارزان

استانداردهای لازم برای دمپایی زنانه

یک دمپایی زنانه خوب و مناسب باید دارای استاندارد هایی باشد تا فرد را در هنگام پوشیدن اذیت نکند. متاسفانه بسیاری از افراد از این استاندارد ها آگاهی ندارند به همین دلیل ما تحقیقات مفصلی در این زمینه کرده ایم که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

  • باید در تولید از مواد با کیفیت و بدون مواد مضر برای سلامتی پوست استفاده شود.
  • داشتن طراحی مناسب برای انطباق با ساختار پا و ایجاد راحتی در حرکت
  • استفاده از زیره های ضد لغزش مناسب جهت جلوگیری از احتمال لغزش در سطوح مختلف
  • داشتن ساختار مقاوم جهت تحمل فشارهای روزانه و جلوگیری از سایش زودرس
  • استفاده از پارچه هایی که اجازه تهویه به پا را می دهند و از التهابات و حساسیت ها جلوگیری کنند.

 

میزان فروش انواع دمپایی در بازار

به صورت کلی میزان فروش دمپایی در بازار طبق محاسبات ما در فصل های تابستان بسیار افزایش پیدا می کند اما به دلیل این که دمپایی از کالاهای ضروری می باشد و افراد در خانه نیز از آن استفاده می کنند، در فصل های دیگر نیز فروش خوبی دارند.

سود حاصل از خرید عمده دمپایی 50 تا 70 درصد می باشد که این درصد سود توجه همه افراد را به خود جلب می کند.

اگر شما مغازه دار هستید و با به فکر کسب درامد هستید می توانید با خرید عمده این دمپایی ها و فروش تکی و افزایش قیمت هر جفت، سود زیادی به دست آورید.

کارخانه تولید دمپایی زنانه شیک در قم + قیمت ارزان

عوامل موثر بر قیمت دمپایی زنانه مجلسی

قیمت دمپایی مجلسی زنانه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که محققان ما از طریق مصاحبه با کارخانه داران این عوامل را دسته بندی کرده اند:

  • مواد استفاده شده: نوع و کیفیت مواد مثل چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا پارچه می تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد.
  • تکنولوژی و نوآوری: استفاده از فناوری های جدید مانند زیره های فشرده، سیستم های ضد لغزش و... می تواند تأثیرگذار باشد.
  • شرایط بازار: عوامل اقتصادی، تغییرات نرخ ارز و شرایط بازار جهانی می توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

 

مرکز عرضه دمپایی زنانه در قم

زمانی شما خرید مناسب و به صرفه خواهید داشت که یک مرکز معتبر را برای خرید انتخاب کنید تا هم تنوع بالایی داشته باشد و هم انواع دمپایی را با قیمت ارزان ارائه دهد.

شرکت رکاب از بین شرکت های پخشی که ما در مورد آن ها تحقیق کرده ایم با کارخانه تولید دمپایی ارزان در قم قرارداد همکاری دارد و شما می توانید از طریق آن ها برای خرید اقدام کنید.

برای خرید فقط کافی است از طریق شماه ها با پشتیبانان تخصصی تماس بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار