کد خبر: ۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش در حال برگزاری است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کشور با حضور صد و بیست شرکت داخلی و خارجی و فعالان اقتصادی و ارکان بازار سرمایه، بانکها، موسسات تامین مالی، شرکتهای فعال در حوزه بازار سرمایه، شرکتهای حاضر در بورس اوراق بهادار، کارگزاریها، نهادهای سرمایه‌گذاری، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افتتاح شد که تا دوم آبان در مرکز نمایشگاههای بانک و بیمه در فضایی به وسعت بیست و یک هزار متر مربع برپا شده است.
 
کشورهای یونان آلمان، انگلستان، قبرس، استرالیا، دانمارک، هلند، مجمع‌الجزایر کومر، ونزوئلا، تاجیکستان و عراق از جمله شرکت کننده‌های این نمایشگاه هستند.
 
مهمترین اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کشور به معرفی قابلیتهای نهادهای مالی داخلی و خارجی توانمندیها و دست‌آوردهای بازار سرمایه افزایش ظرفیتها برای رقابت بازار بورس و سرمایه کشور و ... است.
 
یکی از اهداف برگزاری  ششمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری است که معرفی جدیدترین فرصتهای  در طرحهای کلان ملی در حوزه گردشگری، عمران و شهرسازی و مسکن و انرژی و ... شامل می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، نمایشگاه ، بیمه
نام:
ایمیل:
* نظر: