کد خبر: ۲۳۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
صبح امروز جمعه رزمایش الی بیت‌المقدس به مناسبت هفته بسیج و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.

برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» در تهران+ حاشیه‌ها

به گزارش ایسنا، رزمایش الی بیت المقدس از سوی  سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تدارک دیده شده بود.

این راهپیمایی با شعار رزمایش بزرگ و حماسی ۵۰ هزار نفری الی بیت المقدس  از تقاطع خیابان های انقلاب و ولیعصر به سمت دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

خبرنگاران رسانه های خارجی نیز برای پوشش رزمایش الی بیت المقدس حضور پیدا کرده اند.


رزمایش ماشینی و موتوری گردان های بسیج تهران در رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت المقدس در تهران

گروه‌های مختلف بسیج تهران و مردم پایتخت در حال پیوستن به این رزمایش هستند. جمع آوری خیرات مردمی به ویژه خیرات نان برای کمک به مردم غزه در این رزمایش به چشم می خورد.

بانوان تهرانی با در دست داشتن جنازه های نمادین کودکان کشته شده در فلسطین، جنایت رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان را محکوم کردند.

 

 

دانش آموزان بسیجی در تهران با در دست داشتن پرچم فلسطین و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل در رزمایش بیت المقدس حضور یافتند.

 

بانوان بسیجی تهران نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن شعارهایی همچون «الموت لاسرائیل» و  «مرگ بر آمریکا» نوشته شده بود، در این رزمایش حضور پیدا کردند.

بانوان بسیجی تهران با در دست داشتن پلاکاردهایی شبیه به قطرات آب و سطل های آب به بیان بنیان گذار انقلاب اسلامی اشاره داشتند که اگر مسلمانان متحد شده و یک سطل آب بریزند، رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

بسیجی های تهران با پوشیدن کفن، در رزمایش ۵۰ هزارنفری الی بیت المقدس حضور پیدا کرده و آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم از جمله جانبازان بسیجی نیز در رزمایش ۵۰ هزار نفری الی بیت المقدس حضور پیدا کردند.

 

مردان بسیجی تهران نیز با در دست داشتن جنازه های نمادین کودکان کشته شده بار دیگر جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان را محکوم کردند.

جوانان کاراته‌کار دارای کمربند مشکی بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در تهران حضور پیدا کردند.

پزشکان بدون مرز با حضور در راهپیمایی ۵۰ هزار نفری الی بیت المقدس آمادگی خود را برای اعزام و امداد رسانی به مجروحان در غزه اعلام کردند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار