کد خبر: ۲۳۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
تل‌آویو مدعی حمله هکری ایران و حزب‌الله لبنان به اصلی‌ترین مرکز درمان نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اداره سایبری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای مدعی شد که براساس تحقیقات انجام شده توسط وزارت جنگ و سازمان امنیت داخلی (شین‌بت)، تیم سایبری حزب الله لبنان و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در حمله سایبری به بیمارستان «زیو» در منطقه «صفد» در شمال سرزمین‌های اشغالی نقش داشته اند.

اداره سایبری رژیم صهیونیستی مدعی شد که گروه هکری «آگریوس» در اواخر ماه نوامبر در چارچوب عملیات طوفان الاقصی این عملیات هکری را علیه مرکز بهداشتی «زیو» در سرزمین‌های اشغالی به به اجرا درآورده است.

تحقیقات اداره سایبری رژیم اسرائیل حاکی از آن است که هکر‌ها توانسته اند به اطلاعات حساس این بیمارستان صهیونیستی از جمله اطلاعات کارکنان آن، دسترسی پیدا کنند.

براساس ادعای مطرح شده توسط اداره سایبری رژیم صهیونیستی، هکر‌ها توانسته اند اطلاعات حساس بیمارستان را در اختیار گرفته و حتی در فضای مجازی منتشر کنند.

بیمارستان زیو مهمترین مرکز درمانی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی است که در جنگ‌های اعراب و رژیم صهیونیستی به ویژه جنگ سال ۱۹۴۸، پذیرای صد‌ها زخمی ارتش این رژیم بود. این مرکز هم اکنون نیز مهمترین مرکز برای مداوای نظامیان و شهرک نشینانی است که در عملیات‌های حزب الله لبنان زخمی شده اند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی، هفت اکتبر (۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و تاکنون صد‌ها فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار