کد خبر: ۲۳۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: اشخاص حقیقی و شرکت‌ها برای دریافت تسهیلات زیر 500 میلیون و 940 میلیون تومان نیازی به مفاصا حساب مالیاتی ندارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در صفحه مجازی خود نوشت: دیگر نیاز نیست، اشخاص حقیقی و شرکت‌ها به ترتیب برای دریافت تسهیلات زیر 500 میلیون تومان و 940 میلیون تومان، مفاصا حساب مالیاتی (گواهی تبصره 1 ماده 186 قانون مالیات‌های مستقیم) دریافت کنند.

وی این خدمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در راستای تسهیل کسب و کارها، تکریم مؤدیان و دسترسی آسان به وام‌های خرد دانست.

به گزارش فارس، سقف دریافت تسهیلات که نیاز به مفاصا حساب مالیاتی نداشت، سال گذشته برای اشخاص حقیقی صاحب مشاغل 200 میلیون تومان بود و سقف تسهیلات برای شرکت‌ها و اشخاص حقوقی 500 میلیون تومان بود که امسال با افزایش این دو سقف به ترتیب به 500 میلیون و 940 میلیون تومان رسید و در واقع دسترسی صاحبان مشاغل و شرکت‌ها به تسهیلات بانکی آسان‌تر شده است.

وام‌های بیش از این سقف در صورتی امکان پذیر خواهد بود که صاحبان مشاغل و شرکت‌ها بدهی مالیاتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپردازند و در کنار اعتبارسنجی مفاصا حساب مالیاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم به بانک ارائه کنند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار