کد خبر: ۲۳۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اتفاقات این‌گونه زیادی می‌افتد و بابت تأسف است زیرا باید زمانی برای اصلاح و آماده‌سازی شرایط داشته باشند؛ من مربی فوتبال هستم و می‌خواهم برد و باخت در زمین باشد؛ خیلی مشکلات غیر قابل فهم ایجاد می‌کنند اما من این مسائل را نمی‌فهمم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به بازیکنان تیم خودم بابت تلاش زیادی که داشتند و از تمام وجود مایه گذاشتند، تبریک می‌گویم؛ بابت حضور هواداران خوب سپاهان که سفر کردند و به این‌جا آمدند، تشکر می‌کنم.

وی در مورد حضور کوتاه مدت امید نورافکن ادامه داد: همه آگاهی کامل در مورد بازیکنان ندارند، بازیکن تازه از مصدومیت برگشته و نمی‌خواستیم ریسک کنیم، از جراحی برگشته و ۵ ماه بازی نکرده بود، نمی‌خواهم در مورد سلامت بازیکنانم ریسک کنم، امروز کمی بازی کرد، فقط به خاطر این‌که بازیکن دیگری نداشتیم؛ فقط برای عادت یا گرفتن دقایقی از بازی، به زمین آمد زیرا شرایط لازم برای ارتباط بدنی و تکل ندارد و باید عادت کند.

مورایس در مورد حضور بازیکنان جوان گفت: شرایط برای استفاده از بازیکنان جوان متفاوت‌تر بود، بازیکنان با ما تمرین می‌کنند و می‌خواستم بدانند چقدر مهم هستند، جوان هستند و شاید بازی کمتری به آن‌ها برسد اما در ادامه بازیکنان مهمی خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد عدالت در فوتبال ایران عنوان داشت: خیلی واضح است، یک لیگ وقتی زیبا خواهد بود که همه شانس یکسان داشته باشند، برخی چیزها را نمی‌توانم بفهمم؛ یک روز قبل از بازی یک تیم که می‌دانند مسافتی را باید طی کند و به شهر دیگری برود، رأی صادر می‌کنند و می‌دانند دست و پای تیم بسته است و چند ساعت مانده به بازی متوجه می‌شویم چند بازیکن نداریم و باید قرارداد اصلاح شود.

وی ادامه داد: اتفاقات این‌گونه زیادی می‌افتد و بابت تأسف است زیرا باید زمانی برای اصلاح و آماده‌سازی شرایط داشته باشند، من مربی فوتبال هستم و می‌خواهم برد و باخت در زمین باشد؛ خیلی مشکلات غیر قابل فهم ایجاد می‌کنند، ۶ کارت زرد و ۳ کارت قرمز، شاید تقصیر من است.

مورایس خاطرنشان کرد: ۴ امتیاز برگشت زیرا دلیلی برای کم شدن نبود، بعد این ۶ بازیکن تا زمان اصلاح قرارداد نمی‌توانند بازی کنند؛ چرا یک شب این تصمیمات گرفته می‌شود، آن‌هم وقتی بازیکنان این‌جا هستند و دسترسی به چیزی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان بیان داشت: آقای تاج انسان باهوشی است و با ایشان ملاقات و صحبت داشته‌ام اما نمی‌دانم چرا این تصمیمات این‌گونه گرفته می‌شود و باور ندارم فقط برای سپاهان باشد، اینجا در فوتبال هیچکس خوشحال نیست، برای خوشحال بودن همه فوتبال را جلو می‌بریم و کسی بابت این تصمیمات خوشحال نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار