کد خبر: ۲۳۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
اگر تصمیم دارید به تریدری حرفه‌ای تبدیل شوید، نیاز به آموزشی حرفه‌ای نیز خواهید داشت. در همین راستا آکادمی پارسیان بورس تصمیم دارد در شهر اصفهان یکی از دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و حضوری خود در حوزه ارزهای دیجیتال را برگزار نماید.

آموزش ترید حرفه‌ای در شهر اصفهان

اگر تصمیم دارید به تریدری حرفه‌ای تبدیل شوید، نیاز به آموزشی حرفه‌ای نیز خواهید داشت. در همین راستا آکادمی پارسیان بورس تصمیم دارد در شهر اصفهان یکی از دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و حضوری خود در حوزه ارزهای دیجیتال را برگزار نماید.

لازم به ذکر است بدانید دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان آکادمی پارسیان بورس در 12 بهمن شروع خواهد شد و ثبت نام آن به تازگی آغاز شده است. شما می‌توانید برای اطمینان از حضور خود در این دوره، همین حالا رزرو خود را انجام دهید.

اطلاعات دوره آموزش ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس در اصفهان

آموزش ترید حرفه‌ای در شهر اصفهان

آکادمی پارسیان بورس یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در حوزه آموزش بازارهای مالی در شرق کشور است که تا کنون توانسته بیش از 6000 دانشجو را به تریدری موفق تبدیل نماید. این آکادمی تجربه برگزاری دوره در شهرهای مختلف ایران را دارد که اصفهان یکی از همین شهرها می‌باشد.

دوره ارز دیجیتال پارسیان بورس در اصفهان، یک دوره کامل 48 ساعته است که در 24 جلسه حضوری تدریس خواهد شد. در این دوره با تمامی مباحت این بازار مالی آشنا خواهید شد و باید این را بدانید که هر فردی با هر میزان از اطلاعات و دانش در رابطه با ارزهای دیجیتال می‌تواند با شرکت در این دوره به تریدری ماهر تبدیل شود. این تضمینی است که آکادمی پارسیان بورس به دانش‌پذیران خود می‌دهد.

این دوره به صورت کاملاً عملی و کارگاهی برگزار خواهد شد و شما از جلسه چهارم به بعد همراه با استاد ترید را آغاز خواهید کرد و همین موضوع است که کیفیت دوره‌های آکادمی پارسیان بورس را تضمین می‌کند. اساتید این مجموعه آموزشی تمامی تجارب خود در بازارهای مالی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

باید این را بدانید که بازار مالی موضوعی نیست که با مطالعه چند مطلب تئوری بتوانید فعالیت در آن را به صورت کامل آموخته و به تریدری ماهر تبدیل شوید. هر تریدر ماهری که اکنون می‌تواند سود بسیار مناسبی را از بازار به دست آورد، آزمون و خطاهای بسیاری را پشت سر گذاشته و حتی در مراحلی، تمامی سرمایه خود را از دست داده است تا توانسته تجربه کافی را به دست آورد. پس دانش تئوری همه آن چیزی نیست که شما نیاز داشته باشید.

با شرکت در دوره ارز دیجیتال در اصفهان آکادمی پارسیان بورس تا حد زیادی از این آزمون و خطاها دور خواهید شد چرا که اساتید تمامی تجربیات خود را در اختیار شما قرار خواهند داد و علاوه بر آن تا هر زمانی که شما بخواهید در کنارتان خواهند بود. پشتیبانی دائمی یکی دیگر از مزایایی است که آکادمی پارسیان بورس ارائه می‌نماید.

در نهایت نیز بعد از اتمام دوره خود می‌توانید در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و مدرک معامله‌گری قابل ترجمه و بین المللی خود را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که آکادمی پارسیان بورس تنها آموزشگاه در شرق کشور است که مجوز فنی و حرفه‌ای داشته و شما بعد از گذراندن دوره‌های این آکادمی می‌توانید مدرک خود را دریافت نمایید.

این را نیز بهتر است بدانید که کلاس‌های حضوری آموزش ارز دیجیتال در اصفهان آکادمی پارسیان بورس ظرفیت محدودی دارد. شما برای اینکه بتوانید در این دوره حضور داشته باشید، می‌توانید از همین حالا برای رزرو اقدام نمایید. برای رزرو دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان می‌توانید به سایت پارسیان بورس مراجعه نمایید.

کافی است درخواست مشاوره رایگان را پر نمایید تا کارشناسان حرفه‌ای آکادمی خیلی سریع با شما تماس بگیرند.

تفاوت دوره حضوری و غیرحضوری

آموزش ترید حرفه‌ای در شهر اصفهان

دوره ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس در اصفهان به صورت حضوری برگزار می‌شود و این یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی است که می‌تواند نظر هر علاقه‌مند به بازارهای مالی را جلب نماید.

شاید با خود فکر کنید که دوره‌های آنلاین مزایای بیشتری داشته و دست شما را برای زمان‌بندی آموزش بیشتر باز می‌گذارند. باید این را بدانید که شاید این حالت برای آموزش هر حوزه دیگری صادق باشد ولی شما برای یادگیری سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی نیاز به استادی دارید تا در کنار شما باشد و تمامی مشکلات و سوالاتی که پیش می‌آید را پاسخ بدهد.

کلاس‌های حضوری این مزیت را دارند که می‌توانید در جو کلاس قرار گرفته و تمامی مشکلات خود را در بستر کلاس برطرف نمایید. نکته دیگری که وجود دارد این است که در کنار سایر دانش‌پذیران می‌توانید به نکات دیگری نیز پی ببرید. شاید سوالی در کلاس مطرح شود که شما تا آن لحظه با آن رو به رو نشده باشید ولی در آینده بتواند به مسئله‌ای مهم تبدیل شود.

به همین دلیل شرکت در دوره حضوری ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس در اصفهان می‌تواند شما را به راحتی به تریدری حرفه‌ای تبدیل کند.

از چه روشی می‌توانم در کلاس ارز دیجیتال پارسیان بورس شرکت کنم؟

شما می‌توانید با شماره‌های 05138481769 – 05138481708 – 09153201374  تماس گرفته و رزرو خود در این دوره را قطعی نمایید. همچنین از طریق سایت آکادمی پارسیان بورس نیز می‌توانید فرم درخواست مشاوره رایگان را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان آکادمی باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار