کد خبر: ۲۳۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
تصویر یحیی گل‌محمدی پس از جدایی از پرسپولیس در یک کشور عربی شائبه‌هایی را درخصوص آینده سرمربی سابق سرخ‌ها بوجود آورده است.

یحیی گل‌محمدی در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و بازیکنان تیم و کادر فنی را با شوک بزرگی مواجه کرد.

گل‌محمدی از ابتدای فصل خواسته‌هایی داشت که درویش موفق به برآورده کردن آنها نشد و از همانجا مشکلاتی بین سرمربی و مدیرعامل تیم شکل گرفت اما اینطور که در ظاهر مشخص بود طرفین تصمیم به صلح گرفتند ولی ظاهرا پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و چند نتیجه ضعیف در مقابل تیم‌های قعرنشین لیگ یحیی را بر این داشت که از سمت خود کناره‌گیری کند.

شایعاتی درخصوص پیشنهادهای کشورهای حوزه خلیج فارس به گل‌محمدی از قبل منتشر شده بود و به نظر می‌رسد با سفر خارجی یحیی به دبی و ابوظبی این شایعات قوت بیشتری گرفته است.

اولین تصویر از گل‌محمدی در امارات/ یحیی قصد مهاجرت دارد؟
تصویری از گل‌محمدی به همراه پسرش و یک شیخ عرب

از طرف دیگر شایعاتی در این خصوص منتشر شده که یحیی گل‌محمدی بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس برای استراحت راهی مسافرت خارج از کشور شده اما همین سفر باعث شده و ظاهرا به دنبال مهاجرت همیشگی است و می‌خواهد راهی کشور دیگری شود اما پیگیری‌ها از اطرافیان گل‌محمدی حکایت از این دارد که قصد گل‌محمدی از مسافرت فقط استراحت بوده و او بعد از این مدت به ایران می‌گردد و نیتی هم برای مهاجرت ندارد.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که سرنوشت یحیی گل‌محمدی پس از جدایی از پرسپولیس چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مربی برزیلی جانشین گل‌محمدی؛ درویش جلسه گذاشت/ غیبت یک نفر در اولین تمرین پرسپولیس پس از جدایی یحیی!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار