کد خبر: ۲۳۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو، باید هر گیسه‌ ارد را در نان تافتون به ۲۲ نفر، نان بربری به ۳۲ نفر و در نان لواش به ۴۰ نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر کرملو اظهار داشت: اعضای اتحادیه نانوایان سنتی تهران در اعتراض به کاهش سهیمه های آرد برخی نانوایان روز گذشته به دیدار رئیس اتاق اصناف تهران رفتند و مقرر شد کمیته ای ۱۰ نفره از این اتحادیه جلساتی مشترک با متولیان مربوطه در حوزه نان داشته باشند.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران در گفت وگو با تسنیم افزود: به تازگی آرد نانوایان بر اساس کارنامه ای که سامانه نانی‌نو برای نانوایان صادر می‌کنند، اختصاص می‌یابد و نانوایان باید بتوانند نان را به تعداد مشخصی از افراد با کارت های بانکی مختلف، به فروش برسانند.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: بر اساس ابلاغی که به نانوایان صورت گرفته است، باید به ازای هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد ۲۲۰ تا ۲۳۰ قرص نان تافتون، ۱۰۰ تا ۱۱۰ قرص نان بربری و ۴۰۰ قرص نان لواش پخت کنند.

وی تصریح کرد: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو باید هر کیسه آرد دریافتی را در نان تافتون به ۲۲ نفر، در نان بربری به ۳۲ نفر و در نان لواش نیز باید حداقل به ۴۰ نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: نانوایی که در روزهای گذشته اقدام به نصب بنر برای محدودیت فروش نان به مردم کرده بود، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جریمه شد؛ البته گفته شده تخلفات دیگری نیز داشته است.

وی اظهار دشت: نانوایان به دنبال ایجاد محدودیت برای فروش نان به مردم نیستند اما باید وضعیت آنها با سامانه نانی نو نیز تعیین تکلیف شود.

کرملو گفت: هیچ نانوایی مغازه خود را تعطیل نکرده است و هر گونه تعطیلی نانوایی از خطوط قرمز ما به حساب می‌آید و در صورتی که هر نانوایی اقدام به این کار کند، به طور قطع با وی برخورد خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار