کد خبر: ۲۳۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
سازمان هواشناسی اعلام کرد:
سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران و برف و کاهش دما دو روزه اکثر استان ها از ورود سامانه جدید بارشی در جمعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما و در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی کولاک برف رخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش، فردا علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق نیز بارش رخ خواهد داد و پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر شمال شرق و برخی مناطق غرب بوده و به تدریج از ایران خارج می‌شود.

جمعه با ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی و به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق، بارش، رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود. شنبه بارش علاوه بر مناطق یاد شده در شمال غرب و برخی مناطق جنوب و جنوب شرق نیز رخ خواهد داد.

همچنین طی دو روز آینده در نواحی مرکزی، شرقی و جنوب شرق وزش باد شدید و در مناطق مستعد، گرد و خاک پیش بینی می‌شو و در نیمه شمالی و پنجشنبه در نیمه شرقی دما به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

وضعیت جوی امروز پایتخت نیمه ابری به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی بارش باران و در شمال تهران بارش برف پیش‌بینی شده و بیشینه و کمینه دما ۱۲ و ۹ درجه خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار