کد خبر: ۲۳۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
سازمان هواشناسی اعلام کرد:
سازمان هواشناسی برای ۲۲ استان بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما چند روزه پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال غرب فارس، مرکزی، قم، زنجان، قزوین البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و رضوی بارش برف و باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش دما و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، کولاک برف و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، فردا پنجشنبه در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، شمال شرق، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بارش با شدت کمتر ادامه خواهد داشت.

جمعه با ورود سامانه بارشی دیگر از جنوب غرب در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی به تدریج نواحی شرق، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و کوهستانی، کولاک برف پیش بینی می‌شود. این شرایط شنبه علاوه بر نواحی ذکر شده در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر و جنوب شرق انتظار می‌رود.

امروز و فردا در بخش‌هایی از مرکز، شرق و جنوب شرق و روزهای جمعه و شنبه در جنوب، جنوب شرق، شرق و شمال شرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین طی دو روز آینده در نیمه شمالی دما به طور محسوس کاهش می یابد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار