کد خبر: ۲۳۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به افزایش دمای هوا طی چند روز آینده شاهد احتمال وقوع بهمن و مسدود شدن محور در جاده های کشور به ویژه محورهای شمالی وجود دارد بنابراین مسافران از ترددهای غیر ضروری در این محورها پرهیز کنند.
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به افزایش دمای هوا احتمال وقوع بهمن و انسداد مسیر در تمامی محورهای شمالی کشور وجود دارد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به افزایش دمای هوا طی چند روز آینده شاهد احتمال وقوع بهمن و مسدود شدن محور در جاده های کشور به ویژه محورهای شمالی وجود دارد بنابراین مسافران از ترددهای غیر ضروری در این محورها پرهیز کنند.
 
به گفته وی در حال حاضر تمامی محورهای کشور در مسیرهای شمالی باز است و تردد روان برقرار است اما با توجه به احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ مسافران از ترددهای غیر ضروری و یا بدون زنجیر چرخ پرهیز کنند.
 
او می گوید: مسافران آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های کشور را از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شده و با امکانات و تجهیزات وارد محورها شو ند.
برچسب ها: مسافران ، بهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار