کد خبر: ۲۳۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
تسنیم : یک مقام مسئول به مردم توصیه کرد برای خرید از یارانه تشویقی طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی عجله نکنند، چرا که تا هفدهم هر ماه فرصت برای انجام این کار دارند.

خلیل احمد سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: به منظور ارتقای سلامت خانواده‌ها و کمک به دهک‌های پایین جامعه، دولت سیزدهم با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح کالابرگ الکترونیکی را اجرا کرد.

وی افزود: در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که از ۱۷ بهمن آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت اجرا می‌شود، دهک‌های اول تا هفتم یارانه‌بگیر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجری این طرح، از ۱۱ قلم کالای مشمول خریداری و بهره‌مند شوند.

خبر مرتبط
خبر مهم درباره اعتبار طرح فجرانه کالابرگ برای خانوارها/ قیمت اقلام مشخص شد+ جدول

طبق اعلام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، اعتبار در نظر گرفته شده برای هر نفر مشمول مرحله جدید خرید کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) سه ماه یا ۹۰ روز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اجبار به خرید برند خاص در طرح کالا برگ الکترونیکی تخلف است و با فروشگاه‌های متخلف برخورد می‌شود، ادامه داد: طی دو روز اخیر تعدادی از ترمینال‌های فروشگاه‌های خرد که فروش مغایر با ضوابط اجرایی طرح فجرانه را داشته اند، از سوی سامانه شرکت پشتیبان، غیرفعال شده است.

سلامی افزود: همچنین شهروندان بطور جد از سپردن کارت سرپرست یارانه خانوار به فروشگاهها و دریافت اقلام در روز یا با چند ساعت تأخیر خودداری کنند. همکاران ما در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظارت بر عملکرد فروشگاه‌ها را در سطح استان به‌طور مستمر دنبال می‌کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از شهروندان خواست برنامه کاربردی «شما» را نصب کنند تا نزدیکترین فروشگاه‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیکی را به آنها نشان دهد. مردم می‌توانند همچنان یارانه نقدی خود را دریافت کنند و خرید یا عدم خرید کالابرگ در این طرح هیچگونه ارتباطی با واریز یارانه 300 و یا 400 هزار تومانی خانوار در موعد مقرر ماهیانه ندارد. هیچ گونه پیامی حاوی لینک یا درگاه پرداخت برای مشمولین طرح ارسال نمی‌شود. بنابراین لازم است شهروندان مراقب پیام‌های جعلی باشند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار