کد خبر: ۲۳۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
یکی از راه‌ها یی که کشورهای مهاجرپذیر پیش پای متقاضیان قرار داده اند که البته مدت زمانی زیادی از شکل‌گیری آن نمی‌گذرد،‌ سری استارت آپ ویزاها هستند.

یکی از راه‌ها یی که کشورهای مهاجرپذیر پیش پای متقاضیان قرار داده اند که البته مدت زمانی زیادی از شکل‌گیری آن نمی‌گذرد،‌ سری استارت آپ ویزاها هستند. بدیهی است که قشر هدف در این روش افراد با استعداد و با توانمندی‌های مربوط به پایه‌گذاری یک کسب‌وکار ریسک‌پذیر هستند که قصد دارند یک اکوسیستم بهتر را برای راه‌اندازی و یا توسعه کاری که هم‌اکنون دارند انتخاب کنند. در حقیقت کشور مقصد در این روش قصد دارد با ارائه امکانات و زیرساخت مناسب، موفق به جذب پدیده‌های دنیای نوآوری شود.

افراد بسیاری به دلیل موقعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بسیار خوب کانادا این کشور را به عنوان مبدا مهاجرت خود انتخاب می کنند. راه های بسیاری برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که می توان گفت ویزای استارت آپ کانادا جزو مشهورترین ویزا ها می‌باشد.

 

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

 

مزیت های دریافت ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

ویزای استارتاپ کانادا مزیت هایی برای دارندگان آن به ارمغان می آورد که افراد بسیاری را تشویق به دریافت آن می کند. در ادامه به چند مودر از آنها اشاره می شود:

 

  • محیط مهاجرپذیر کشور کانادا
  • اقتصاد قوی و رو به رشد کشور کانادا
  • مالیات‌های نسبتاً معقول کانادا
  • باقی ماندن حق اقامت دائم حتی اگر تجربه شما در راه‌اندازی ناموفق باشد
  • انگلیسی‌زبان بودن کشور کانادا
  • نیروی کار تحصیل‌کرده فراوان
  • حضور در بازار کانادا و نزدیک بودن به بازار امریکا

 

 

 

شرایط دریافت ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

 

در قدم اول برای دریافت این ویزا شما باید دارای ایده ای نو و خلاق باشید و بتوانید ثابت کنید که قادر به مدیریت استارتاپ خود و همچنین سود آوری آن باشید. برای اثبات این امر مدارکی مانند سابقه تخصصی، مستندات فنی و بیزنسی ، مدارک مالی برای سرمایه اولیه لازم و داشتن نهایتاً پنج شریک کاری در استارتاپ می باشد.
دارای شرایط لازم زبان باشید. توانایی برقراری ارتباط و انجام کار به زبان انگلیسی، فرانسوی و یا هر دوی این زبان‌ها، موجب کمک به موفقیت کسب‌وکار شما در کانادا خواهد شد. ازاین‌رو شما باید یک آزمون زبان را در یکی از آژانس‌های مورد تأیید سفارت کانادا بگذرانید و نتایج آن را ضمیمه پرونده درخواست خود کنید؛ در غیر این صورت به درخواست شما رسیدگی نخواهد شد. بر همین اساس، شما باید حداقل دارای سطح Canadian Language Benchmark (CLB) 5 زبان انگلیسی و یا فرانسوی در چهار بخش زیر باشید:

  • مکالمه
  • خواندن
  • نوشتن

 

استارتاپ شما برای دریافت ویزای استارت تاپ کانادا باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

طرح شما باید کاملا نوآ ورانه باشد و همچنین.

قدرت کار آفرینی برای نیروی کار کانادا نیز داشته باشد

فدرت رشد و افزایش در آمد داشته باشد

 

آیا ویزای استارتاپ کانادا به اقامت دایم کانادا منجر می شود؟

این ویزا برخلاف سایر ویزاها که اقامت موقت را برای فرد فراهم می‌کنند، اقامت دائم شما را تضمین کرده و از این حیث برای کسانی که قصد مهاجرت به کانادا دارند راهکاری بسیار ایدئال است.

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

 

اسمارت‌آپ ویزا چگونه می تواند به شما برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا کمک کند؟

برخلاف استارتاپ ویزای دیگر کشورها که اسمارت‌آپ عملاً تنها مجری آن‌ها در ایران محسوب می‌شود، این ویزا توسط مؤسسات حقوقی متنوعی در ایران انجام می‌شود. مزیت ما در حقیقت این است که تیم ما، خود استارتاپی هستند و تجربه خوبی در اجرای بی‌نقص این فرآیند دارند. ما از ابتدا ایده شما را ارزیابی کرده و اگر شایسته این فرآیند باشد آن را عملیاتی می‌کنیم. بیزینس‌ پلن شما توسط شرکای تجاری ما در ونکوور نگارش می‌شود. هرچند شما در فرآیند آن حضوری فعال خواهید داشت. به شما در آماده‌سازی مدارک دیگر یاری رسانده و آماده مصاحبه می‌سازیم. ما فرآیند اخذ ویزای شما و همراهانتان را نیز مدیریت می‌کنیم و تا پایان در کنارتان خواهیم بود. برای دریافت اطلاعات در زمینه ویزای استارتاپ می توانید با کارشناسان ما در اسمارتاپ ویزا با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار