کد خبر: ۲۳۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
206 یکی از محبوب‌ترین خودروها بین ما ایرانی‌ها است که هنوز بسیاری به‌دلیل مصرف کم و طراحی زیبا، آن را به تولیدات داخلی جدیدتر ترجیح می‌دهند. این خودروی نوستالژیک هم مثل پراید و پرشیا تبدیل به بخشی از فرهنگ ما و اصولاً 206 سواری یک سبک زندگی شده‌است.

خرید 206 کم کارکرد با بهترین قیمت + پرداخت قسطی

206 یکی از محبوب‌ترین خودروها بین ما ایرانی‌ها است که هنوز بسیاری به‌دلیل مصرف کم و طراحی زیبا، آن را به تولیدات داخلی جدیدتر ترجیح می‌دهند. این خودروی نوستالژیک هم مثل پراید و پرشیا تبدیل به بخشی از فرهنگ ما و اصولاً 206 سواری یک سبک زندگی شده‌است. این خودروی نوستالژیک در آستانه توقف تولید قرار دارد و به‌همین دلیل آن‌هایی که به‌دنبال خرید 206 هستند باید قید خرید آن از کارخانه را بزنند.

بدیهی است هرکسی که می‌خواهد خودرو دست دوم بخرد، به‌دنبال خودروی سرحال و سالم می‌گردد و ازآنجایی‌که حتی خودروهای صفر هم ممکن است ایراد فنی و بدنی داشته باشند، پیدا کردن پلتفرمی قابل‌اعتماد با خودروهای کارشناسی شده اهمیت زیادی پیدا می‌کند. همراه مکانیک فهرست بلندبالایی از 206 های سالم و سرحال دارد که همگی کارشناسی شده هستند؛ حالا در این مطلب به شما می‌گوییم که چرا خرید 206 از همراه مکانیک به نفع شما است.

بهترین 206 های خوش‌قیمت بازار در نمایشگاه همراه مکانیک

اول بیایید ببینیم که خوش‌قیمت یعنی چه؟ خودروهای خوش‌قیمت به‌نسبت سال ساخت خود کارکرد معقول یا کمی دارند و افت قیمت آن‌ها بیشتر به سال ساختشان برمی‌گردد و از عدم سلامت فنی و بدنه آن‌ها ناشی نمی‌شود. یعنی با خرید یک 206 خوش‌قیمت، یک خودروی مدل پایین می‌خرید که از نظر سلامت فنی و بدنه با مدل‌های جدیدتر برابری می‌کند.

کارکرد معقول خودرو به ازای هر سال بین 15 تا 20 هزار کیلومتر است و کارکرد سالانه بیشتر خودروهای نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک بیشتر از 20 هزار کیلومتر نمی‌شود. البته عددی که اعلام کردیم سقف کارکرد 206 های همراه مکانیک است و در این نمایشگاه 206 مدل 92 با 115 هزار کارکرد (زیر 15 هزار کیلومتر در سال) و مدل 98 با 43 هزار کیلومتر کارکرد (حدود 10 هزار کیلومتر در سال) هم پیدا می‌شود.

تنوع بالای تیپ و رنگ 206 های همراه مکانیک

به‌دنبال 206 آلبالویی، زرشکی، مشکی یا طوسی هستید و نمی‌خواهید 206 شما مثل بیشتر 206 های موجود در خیابان‌ها سفید باشد؟ با یک جستجوی ساده در نمایشگاه همراه مکانیک می‌توانید انواع تیپ‌ها و رنگ‌های 206 را پیدا کنید و برخی از آن‌ها رنگ‌های خاص و کمیابی دارند که پیداکردن نسخه سالم و سرحال آن‌ها اصلاً آسان نیست.

«برای خرید 206 کارکرده کلیک کنید»

کارشناسی شدن تمامی 206 ها و تضمین کارشناسی آن‌ها

نه‌تنها 206 ها، بلکه تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک کارشناسی می‌شوند و هیچ‌کدام بدون گذشتن از سد آزمون‌های سفت و سخت آگهی نمی‌شوند. برای کارشناسی خودروها نیز از تجهیزات مدرن و به روز استفاده می‌شود و هیچ خودرویی با عمر بالای 10 سال و مشکلات فنی و بدنه شدید تاییدیه کارشناسان همراه مکانیک را نمی‌گیرد. برای اطمینان بیشتر، همراه مکانیک کارشناسی خودروهای خود را تا 7 روز تضمین می‌کند تا خیالتان از انطباق وضعیت خودرو با اطلاعات درج شده در آگهی راحت شود.

خرید 206 کم کارکرد با بهترین قیمت + پرداخت قسطی

 

اطلاع کامل از وضعیت فنی و بدنه 206 موردنظر تنها در چند دقیقه!

در نمایشگاه همراه مکانیک گزارش کارشناسی کامل هر خودرو در آگهی مربوط به آن درج می‌شود و با مشاهده آگهی می‌توانید از وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظر به‌صورت کامل اطلاع پیدا کنید. به جز گزارش کارشناسی، اطلاعاتی مثل میزان کارکرد، نوع سند، وضعیت بیمه، رنگ و محل بازدید نیز در آگهی هر خودرو موجود است.

تضمین امنیت معامله

پس از مشاهده آگهی و عکس‌های کامل خودرو و پسند کردن آن، می‌توانید درخواست بازدید خود را ثبت کنید و پس از هماهنگی‌های کارشناس همراه مکانیک، با مالک واقعی خودرو روبرو می‌شوید؛ یعنی خبری از دلال‌بازی و واسطه‌گری نیست. کارشناسان همراه مکانیک از لحظه بازدید تا تعویض پلاک و ثبت سند همراه شما هستند و امنیت معامله را تضمین کنند. همچنین حواسشان هست که شما یا مالک ضرر نکنید.

امکان خرید اقساطی 206 های خوش‌قیمت همراه مکانیک

اگر بودجه کافی برای خرید یک 206 سالم و خوش‌قیمت را ندارید، نگران نباشید. بیشتر 206 های خوش‌قیمت همراه مکانیک را می‌توانید قسطی هم بخرید. برای داشتن آن‌ها کافی است نیمی از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. بازپرداخت اقساط هم بین 2 تا 3 ماه بعد شروع می‌شود و می‌توانید مابقی مبلغ را در اقساط 6 تا 36 ماهه بپردازید. سایر مزایای خرید قسطی 206 از همراه مکانیک را در ادامه می‌بینید:

  • عدم نیاز به معرفی ضامن

  • اعتبارسنجی کوتاه‌مدت

  • تحویل 48 ساعته

  • تضمین امنیت معامله

  • تضمین کارشناسی خودرو

  • ثبت سند 6 دانگ خودرو به نام شما از همان ابتدای کار

همچنین می‌توانید خودرویی که خودتان پسند کرده‌اید و در نمایشگاه همراه مکانیک موجود نیست را قسطی بخرید؛ البته به شرطی که استانداردهای فنی و بدنه همراه مکانیک را پاس کند. برای اطلاع از شرایط و مدارک موردنیاز برای خرید قسطی و نقدی 206 از همراه مکانیک، وارد لینک زیر شوید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale

منبع: خرید 206 کم کارکرد با بهترین قیمت 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار