کد خبر: ۲۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
ازجمله پرکاربردترین ابزارآلات که استفاده‌های گوناگونی همچون سوراخ‌کاری، برش‌زنی، بستن پیچ، پولیش‌زنی، تخریب، سنباده‌زنی و ... دارند، ابزار برقی و شارژی هستند که در انواع مدل‌ها و برندها به‌صورت نو و دست دوم در بازار موجود هستند. برندهای اوزیتو و پارکساید از معروف‌ترین برندهایی هستند که می‌توانید انواع محصولات آن‌ها را در بازار ببینید.

ازجمله پرکاربردترین ابزارآلات که استفاده‌های گوناگونی همچون سوراخ‌کاری، برش‌زنی، بستن پیچ، پولیش‌زنی، تخریب، سنباده‌زنی و ... دارند، ابزار برقی و شارژی هستند که در انواع مدل‌ها و برندها به‌صورت نو و دست دوم در بازار موجود هستند. برندهای اوزیتو و پارکساید از معروف‌ترین برندهایی هستند که می‌توانید انواع محصولات آن‌ها را در بازار ببینید.

همچنین، ابزارآلات کاربردی دیگری نظیر پیچ گوشتی برقی، بتن کن، دریل، اره عمودبر، دستگاه جوش، پولیش افقی، اره افقی‌بر و ... در اندازه‌ها و مدل‌های متنوعی تولید شده‌اند که به هر دو صورت نو و استوک از برندهای مطرح جهانی قابل خرید هستند؛ اما قطعا این سوال مطرح می‌شود که با وجود قیمت بالای اجناس در بازار، آیا خرید ابزار استوک اصلی امکان‌پذیر است؟ از کجا می‌توانیم این ابزارآلات را تهیه کنیم؟

خرید ابزار استوک

خرید انواع ابزارآلات استوک

ازآنجاکه شاهد افزایش قیمت روز افزون اجناس به‌ویژه ابزارآلات صنایع مختلف در بازار هستیم، خرید ابزار استوک را به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم. خرید ابزار باکیفیت و اورجینال از برندهای مطرح جهانی حتی اگر دست دوم اما ضمانت شده باشد، کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کند و همانند ابزار نو برای شما کار خواهد کرد. در این صورت، شما موفق شده‌اید این ابزارآلات را با قیمت بسیار کمتر از کالای نو بخرید، البته با همان کیفیت!

ابزارها برای انجام کارهای مختلفی که نیاز به سرعت، قدرت مکانیکی و دقت دارند، به‌کار برده می‌شوند. در بسیاری از صنایع ازجمله ساخت‌وساز، نجاری، فلزکاری، تعمیر خودرو و بهینه‌‌سازی خانه، انواع ابزارهای ضروری به‌کار گرفته می‌شوند. ابزارآلات استوک برقی نیز در طیف متنوعی از انواع و مدل‌های مختلف موجود هستند که هریک برای کارایی خاصی طراحی شده‌اند.

ازجمله ابزار استوک که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارت‌اند از:

ابزارآلات شارژی

سهولت استفاده از این دستگاه‌ها سبب شده که روزبه‌روز دامنه استفاده از آن‌ها افزایش چشمگیری داشته باشد. حتی برندهای محبوب نیز تلاش کرده‌اند تا از اولین پیشگامان ورود به عرصه تولید ابزارآلات شارژی باشند. باتری‌های لیتیومی و یونی مهم‌ترین بخش تشکیل‌دهنده این ابزارها هستند. باتری‌های استفاده‌شده در این نوع اغلب از نوع نیکل _ کادمیومی (Ni-Cd یا Ni-Cad) یا لیتیوم _ یونی (Li-ion) هستند. باتری‌های لیتیوم _ یونی در مقایسه با نمونه‌های نیکل _ کادمیومی با همان ولتاژ، سبک‌تر و کوچک‌تر هستند. همچنین، باتری‌های لیتیوم _ یونی می‌توانند تا چندین ماه شارژ باتری را در استفاده‌های موردی حفظ کنند.

ابزار استوک برقی

ابزارهای برقی از پرکاربردترین و اصلی‌ترین ابزارآلات در صنایع مختلف، کارگاه‌ها، منازل و ... هستند که در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه شده‌اند. اغلب از این ابزارها برای انجام کارهایی با قدرت و توان بالاتر در مدت زمان طولانی و مداوم استفاده می‌شود؛ چرا که این ابزارها توسط یک سیم به برق متصل می‌شوند و ظرفیت استفاده در محیط‌های حرفه‌ای و پروژه‌های سنگین و بزرگ‌تر را دارند.

باتوجه‌به کاربرد گسترده‌ای که این ابزارآلات در صنایع مختلف و حتی خانه‌ها دارند، می‌توانیم بگوییم که ابزار استوک برقی قطعا گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال، ایده‌آل خواهند بود؛ اما مشکل بزرگ ابزارهای برقی این است که همیشه باید به برق متصل باشند تا کار کنند و اغلب طول سیم ابزارهای برقی کوتاه است و امکان استفاده از چند دستگاه برقی به‌صورت موازی در انجام پروژه‌های بزرگ ممکن است شما را دچار مشکل کند.

شاید تنها مزیت ابزارهای شارژی نسبت‌به ابزارهای برقی در این باشد که بدون نیاز به سیم برق و تنها با داشتن چند باتری می‌توانید به انجام فعالیت‌های خود بپردازید و با امکان جابه‌جایی و حمل‌ونقل سریع، سهولت کار را برای کاربر افزایش می‌دهد.

خرید ابزار استوک

ابزارآلات بنزینی

ابزارهای بنزینی از آن دسته ابزارهایی هستند که از بنزین به‌عنوان منبع انرژی برای کار خود استفاده می‌کنند و امکان خرید آن‌ها به‌صورت ابزار استوک نیز از فروشگاه‌های معتبر وجود دارد. این ابزارها دارای موتورهای احتراق داخلی هستند که بنزین را برای تولید نیرو می‌سوزانند و برای انجام کارهای مختلف استفاده می‌شوند. ابزارهای بنزینی دارای چندین مزیت ازجمله قدرت بالاتر و قابلیت حمل هستند. این ابزارها به پریزهای برق متکی نیستند؛ بنابراین، برای کار در فضای باز یا در مکان‌هایی که دسترسی به برق محدود است، مناسب هستند.

همچنین، ابزارهای بنزینی در کارهایی که به قدرت بالایی نیاز دارند، مانند برش مواد ضخیم، ساخت‌وسازهای سنگین، محوطه‌سازی و کارهایی که در مکان‌هایی که دسترسی به برق محدود است، انجام می‌شوند، برتری دارند.

بهترین مارک ابزار استوک در بازار

اگر تصمیم به خرید ابزارآلات دارید، فرقی ندارد که این ابزار برقی هستند یا شارژی و بنزینی، برای خرید کالاهای اصل و اورجینال که در بازار ایران با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌رسند، ابزار استوک به‌ویژه از برندهایی همچون پارکساید و اوزیتو می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که از یک محصول نو و تخصصی انتظار دارید؛ البته اگر از فروشگاهی معتبر و باسابقه در زمینه خرید و فروش ابزارآلات استوک، خرید کنید.

اگر بخواهیم نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین مارک‌های ابزارآلات استوک در بازار بیندازیم، می‌توانیم به این دو برند اشاره کنیم:

  • برند پارکساید: درحال‌حاضر می‌بینیم که خرید ابزارآلات باکیفیت و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه بسیار سخت شده، اما شرکت پارکساید با ارائه طیف وسیعی از انواع ابزارآلات برای مصارف صنعتی و خانگی، نیازهای خیلی از مشتریان خود را به خوبی رفع کرده است. کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع بی‌نظیر، نوآوری و خلاقیت ازجمله مزایای ابزارآلات این برند هستند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

  • برند اوزیتو: در میان انواع برندهای ابزار استوک که در بازار موجود هستند، نام این شرکت نیز می‌درخشد. اوزیتو با ارائه انواع ابزارآلات دستی، شارژی و برقی اعم از دستگاه‌های سنگ‌زنی، دستگاه برش، پیچ گوشتی و ... توانسته به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل شود.

خرید ابزار استوک

ابزار استوک اصلی و باکیفیت را از کجا بخریم؟

ضمانت بازگشت وجه، تست کارکرد و کیفیت، در دسترس بودن، آدرس مشخص برای انبار یا فروشگاه، پشتیبانی کامل و مشاوره برای خرید و درعین‌حال مشخص بودن هویت صاحب فروشگاه، ازجمله ویژگی‌‌هایی هستند که از یک استوک فرروشی معتبر به‌ویژه در زمینه فروش ابزارآلات استوک انتظار داریم. فروشگاه ابزارآلات کارین، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ابزار با بیش از یک دهه تجربه، با رعایت اصول کیفیت، ارائه 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، همراه شماست تا با ارائه بهترین محصولات، امکان خرید راحت و اقتصادی را برای همگان فراهم کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار