کد خبر: ۲۳۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
الوکالا بزرگترین مجموعه لوازم خانگی کشور با وسعتی زیاد در شهر اصفهان با تنوع بیش از هزار کالا از برندهای با کیفیت و مختلف ایرانی آماده خدمت رسانی می باشد. مجموعه الوکالا فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اصفهان با عرضه کلیه لوازم خانگی معتبر ایرانی این امکان را فراهم کرده است ، از هر کجای ایران که هستید بتوانید کالای مورد نیاز خود را بصورت اقساط از ما خریداری کنید و در شهر خود آن را تحویل بگیرید

الوکالا بزرگترین مجموعه لوازم خانگی کشور با وسعتی زیاد در شهر اصفهان با تنوع بیش از هزار کالا از برندهای با کیفیت و مختلف ایرانی آماده خدمت رسانی می باشد. مجموعه الوکالا فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اصفهان با عرضه کلیه لوازم خانگی معتبر ایرانی این امکان را فراهم کرده است ، از هر کجای ایران که هستید بتوانید کالای مورد نیاز خود را بصورت اقساط از ما خریداری کنید و در شهر خود آن را تحویل بگیرید .

7 کالایی که می توان از الوکالا اقساطی خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی لوازم خانگی می توانید با استفاده از دسته چک صیادی و ثبتی و یا به صورت کسر از حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام به خرید به صورت حضوری و یا آنلاین نمایید.

 

7 کالای برتر از لیست کالاهای که در هر خانه ایرانی مورد نیاز است؟

  • یخچال و فریزر

اگر قصد خرید یخچال فریزر دارید حتما به این موضوع فکر کنید؟ ابعاد مکانی که برای قرار دادن یخچال و فریز می خواهم به چه اندازه هست؟ درب های یخچال به راحتی باز می شوند؟ چه مقدار فضای فریزر برای نیازهای شما کافی است؟ چقدر انرژی این دستگاه مصرف می‌کند؟ داریی آبسردکن، یا نمایشگر دما می باشد؟

بعد از پاسخ به این سوالات  با توجه به نیاز و سلقیه خود می توانید از سایت الوکالا به صورت اقساطی یخچال و فریزر خود را تهیه کنید .در اینجا لیست بهترین برندهای یخچال و فریزر در   https://alookala.com  عبارتند از :

  1. ایکس ویژن
  2. جی پلاس
  3. پاکشوما
  4. بلانتون
  5. دوو
  6. اسنوا
  7. نیکسان
  8. سام
  9. بست
  10. دیپونت
  11. کلور

2-معرفی برترین مدل و برند ماشین لباسشویی:

خرید ماشین لباسشویی با کیفیت همیشه دغدغه بانوان ایرانی بوده است. بنابراین در فروشگاه اینترنتی الوکالا  امکاناتی رو فراهم کرده است که مصرف کننده ایرانی بتواند ماشین لباس شوی با کیفیت مطلوب در اختیار داشته باشد و همکاری های که با شرکت های تولید کننده ماشین لباس شویی مثل اسنوا، دوو، پاکشوما، جی پلاس، ایکس ویژن، کندی، کنوود، زیرووات، مجیک، سام، بست داشته است.

3-معرفی برترین برندهای تلویزیون:

در فروشگاه اینترنتی الوکالا خرید تلویزیون با بیشترین میزان تنوع در بین تمام فروشگاهای لوازم خانگی می تونه خیلی لذت بخش باشه اما قبل از خرید باید به نکاتی توجه داشته باشید که بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید.

۱. اندازه تلویزیون:

قبل از هر چیز باید بدونید چقدر اندازه تلویزیونی که می‌خواید بخرید باید باشد. بستگی به اندازه اتاق و فاصله از تلویزیون دارد.

۲. رزولوشن تصویر:

تلویزیون‌ها اکثراً به دو رزولوشن معروف هستند: Full HD (1080p) و 4K Ultra HD (2160p). 4K کیفیت تصویر بهتری دارد اما ممکنه گران‌تر باشد.

۳. فناوری‌های تصویری:

تکنولوژی‌های مختلفی مثل OLED، QLED و LED وجود دارند، هرکدوم ویژگی‌های خاصی دارند که ممکنه تصویر را بهبود ببخشند.

۴. سیستم عامل تلویزیون:

تلویزیون‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های مختلفی مثل Android TV، Tizen، WebOS و … هستند. این سیستم‌عامل‌ها تعیین کننده‌ی رابط کاربری و امکانات اضافی تلویزیون هستند.

 

4-معرفی ماشین های  ظرفشویی.

با جستجو کردن در برترین سایت های فروش لوازم خانگی(ترب، دیجی کالا، شهر لوازم خانگی اصفهان،  الوکالا ، ایمالز و انتخاب سنتر) می توانید با کیفیت ترین ظرف شویی  از بین برندهای پاکشوما، کنوود، اسنوا، جی پلاس، کندی، مجیک، سام و زیرووات  انتخاب کنید.

ویژگی های برتر ماشین ظرفشویی:

سیستم تصفیه آب در ماشین‌های ظرفشویی برای جلوگیری از رسوبات و کیفیت بهتر آب

قابلیت خشک‌کن

برنامه‌های شستشو برای ظروف مختلف مثل لیوان، ظرف نقره

سیستم ضد چکه و ضد باکتری

5-معرفی برترین ماشین قهوه‌ساز و چای‌ساز:

برای آماده‌سازی نوشیدنی‌ها. دستگاه‌های قهوه‌ساز متنوعی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند قهوه با طعم‌ها و ترکیبات مختلف را تهیه کنید. در الوکالا دستگاه های اسپرسو ساز از برند تکنو، دلمونتی، کاخلر و کاستلو می باشد این دستگاه‌ها قهوه اسپرسو با فشار بالا تهیه می‌کنند. ویژگی های خوب دستگاه اسپرسوساز خوب می توانیم

  •  فشار  هوای قوی
  • حرارت متعادل و ثابت در طول فرآیند استخراج قهو
  • دستگاه باید ساده و آسان در استفاده باشد
  • کم صدا بودن

چای سازها دستگاه‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا به راحتی و سریع چای خود را درست کنید. از آنجایی که چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است، چای سازها از لحاظ جنس بدنه به سه دسته شیشه ای، پلاستیکی و فلزی تقسیم میشوند.

7 کالایی که می توان از الوکالا اقساطی خرید کنیم؟

6- معرفی  لوازم خانگی پخت و پزآشپزی: مانند گاز، فر، مایکروویو و قابلمه.

اما در مورد لوازم آشپزخانه، وقتی آشپزی لذت بخش می شود که لوازم حرفه ای و با کیفیت در اختیار داشته باشد. از این پس بانوان ایرانی می توانند با تنوع پیش از قبل وسایل و لوازم  با کیفیت و نیاز خود را از سایت اینترنتی فروشگاه اینترنتی الوکالا خرید کنید،

وسایل آشبزخانه امروزی: مخلوط کن، توستر، پلوپز، مایکروویو، آرام پز، آون توستر، بخار پز، اجاق گاز، ، همزن، میکسر، غذاساز، ساندویچ ساز، گوشت کوب ، و ...غیره می باشد. به طور مثال برای  اصلاع از قیمت و خرید چرخ گوشت پارس خزر  پارس خزر از سایت اقدام کنید.

7 کالایی که می توان از الوکالا اقساطی خرید کنیم؟

7- لوازم برقی کوچک : همچون پنکه، اتو، سشوار

فروشگاه اینترنتی الوکالا با بیشترین میزان تنوع کالایی، از لوازم آرایشی مثل سشوار، ماشین اصلاح، اتوی مو، فرکننده مو  تا لوازم خانگی مثل پنکه ، اتو رو با بهترین شرایط  نقد و اقساط با کمترین سود و بدون ضامن تهیه کنید، مشاوران و کارشناس فروش مجموعه  الوکالا با پاسخگویی سوالات و راهنمایی شما همواره از طریق چت  آنلاین می باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار