کد خبر: ۲۳۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۰
​سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر هشدار داد.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر هشدار داد.

محمد اصغری کارشناس هواشناسی گفت: از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنید. کارشناس هواشناسی صدا و سیما گفت: برای بازگشت از مسافرت، شنبه بهترین فرصت است.

روزهای جمعه و شنبه در شرق کشور وزش باد شدیدی خواهیم داشت.در یکی، دو روز آینده شاهد کاهش دما خواهیم بوددر خلیج فارس ارتفاع موج به ۲ متر و ۱۰ سانتی متر می‌رسد

 جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد و کرمان، جنوب اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، همچنین یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد. دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریا خزر ادامه خواهد داشت.

شنبه در برخی مناطق استان فارس، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، و مناطقی از آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه آینده در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش روی می‌دهد.

 دوشنبه هفته آینده 13 فروردین بارش‌ها در غرب و شرق سواحل دریای خزر ادامه دارد. طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

 

 

 

 

دیگر رسانه ها

    کدخبر: 131641
    نام:
    ایمیل:
    * نظر:
    آخرین اخبار