کد خبر: ۲۳۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶
«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:
قیمت خودرو امروز، شنبه 11 فروردین 1403، تغییری نداشت. تمامی محصولات بازار در پنجمین روز کاری سال، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته خرید و فروش شدند و نوسان چندانی در بازار گزارش نشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، شنبه 11 فروردین 1403 و در پنجمین روز کاری سال، معاملات را بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد خرید و فروش خودرو در روزهای اخیر به دلیل فعالیت محدود بنگاه‌های معاملاتی، بسیار محدود گزارش می‌شد که همین موضوع، دلیلی بر ثبات قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی بازار است.

در روزهای گذشته، نرخ ارز روندی صعودی داشت که باعث شد سایر بازارهای موازی نیز افزایش قیمت را تجربه کنند، اما همانطور که اشاره شد با فعالیت محدود بازار خودرو، قیمت‌ها در این بازار تغییر چندانی نداشت.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار از صبح امروز هیچ تغییری نداشت و با نرخ‌های هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای سال جاری چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به 411 میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز تغییری نداشت، اما نسبت به هفته گذشته، تنها پنج میلیون تومان ارزان‌تر شده است و با 720 میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی رقیب پژو پارس در بازار داخلی محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات روز جاری تغییری نداشت، اما طی معاملاتی که در طول هفته گذشته داشت، پنج میلیون تومان ارزان‌تر از شنبه هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU5 که قیمت آن با انتشار اخبار هیجانی توقف تولید گران شده بود، در این هفته افت پنج میلیون تومانی را تجربه کرد و با 805 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم با تبعیت از محصولات داخلی، هیچ تغییری ندارد و با نرخ هفته گذشته معامله می‌شوند.

ام‌وی‌ام X22 Pro دنده‌ای که جزو ارزان‌ترین کراس‌اوورهای جدید مونتاژی بازار شناخته می‌شود، در این روزها با نوساناتی که تجربه کرد، سرانجام به همان نرخ 883 میلیون تومان هفته پیش رسید.

جک J4 آپشنال اما همانند اکثریت بازار، ارزان‌تر شده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که در طول هفته تجربه کرد، سرانجام پنج میلیون تومان افت قیمت داشت و به نرخ 845 میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم هفت نفره، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به هفته گذشته تغییری ندارد و با نرخ یک میلیارد و 858 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، در هفته‌های پایانی سال گذشته 150 میلیون تومان بالا رفته بود، این هفته تغییری ندارد و با یک میلیارد و 916 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001 (1)

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به تعطیلی‌های دو روز آینده و همچنین باقی ماندن دو روز کاری از هفته جاری، تغییر عجیب‌وغریب قیمت خودرو در روزهای آینده کمی دور از انتظار است. اما باید توجه داشت که طی همین روزهای تعطیل عید، نرخ ارز، سکه و طلا جهش قابل توجهی را تجربه کردند و بنابراین آغاز رشد قیمت خودرو از هفته آینده بعید نیست.

برای مطالعه بیشتر صفحه تحلیل بازار خودرو را دنبال کنید.

برچسب ها: قیمت خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار