کد خبر: ۲۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۲
10 تا از جدیدترین تلویزیون های 2024 سونی، ال جی، سامسونگ را ببینید. با بررسی مشخصات و معرفی جدیدترین تلویزیون های روز دنیا همراه شوید.

جدیدترین تلویزیون های 2024 نمایشگاه CES

هر سال نمایشگاه CES ، به معرفی جدیدترین تلویزیون ها و محصولات جذاب و نوآورانه می پردازد. سال 2024 نیز شاهد شگفتی‌های تکنولوژی در این نمایشگاه بودیم . که بیشتر در زمینه لوازم خانگی و به‌طور خاص تلویزیون بودند. شرکت‌هایی همچون ال جی، سامسونگ، سونی، و سایر برندها نیز با محصولات جدید خود ، کاربرانش را هیجان زده کرد .

علاوه بر معرفی تلویزیون‌های بزرگ با فناوری‌های نوین، هوش مصنوعی نیز نقش مهمی در نمایشگاه امسال ایفا کرد. شرکت‌های سازنده با ارائه‌ی پردازش‌های هوش مصنوعی، به دنبال نشان دادن توانایی‌های بیشتر این فناوری بودند. برای آشنایی بیشتر با 10 تا از جدیدترین تلویزیون های 2024 معرفی شده در نمایشگاه CES امسال، با ما همراه باشید .

جدیدترین تلویزیون های 2024

10 تا از جدیدترین تلویزیون های 2024

 

تلویزیون Signature OLED T ال‌جی

تلویزیون ال‌جی با نام Signature OLED T از جمله جدیدترین دستاوردهای این شرکت در زمینه تلویزیون‌های شفاف است که از بهترین فناوری‌ها استفاده می‌کند. این تلویزیون همراه با نمایشگر شفاف جمع شونده با کیفیت و قابلیت‌های خیره‌کننده‌اش، به یکی از محصولات برجسته این رویداد CES 2024 تبدیل شده است.  Signature OLED T از یک پنل شفاف در قسمت جلو و یک لایه مات در پشت این پنل استفاده می‌کند. این لایه مات که توسط ال‌جی به عنوان "صفحه کنتراست" معرفی شده است، قابلیت ایجاد تفاوت در کنتراست را فراهم می‌کند. وقتی کاربر می‌خواهد محتوای مورد نظرش را مشاهده کند، صفحه کنتراست در پشت پنل شفاف باز می‌شود و محتوا با کیفیت بالا بر روی پنل به نمایش در می‌آید.

علاوه بر این ، ال جی نسل جدید تلویزیون‌های اولد از سری G یعنی G4 را معرفی کرد که به شدت مورد توجه قرار گرفت. تلویزیون G4 از بهبودهای قابل توجهی برخوردار است، از جمله استفاده از تراشه‌ی جدید A11 که به گفته‌ی ال‌جی، پردازش‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را با افزایش سرعت تا ۳۰ درصد، افزایش می‌دهد. ال‌جی تلویزیون G4 را با پنل 144 هرتزی در کنار فناوری‌های G-Sync و FreeSync، ارتقا داده است، تا همراه با به‌روزرسانی‌های مرتبط با هوش مصنوعی، تجربه‌ی تماشایی بی‌نظیری را فراهم کند.

 

تلویزیون سامسونگ S95D OLED

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 با تلویزیون S95D OLED پا به عرصه گذاشت و این محصول را به عنوان یک به‌روزرسانی از خط تلویزیون‌های پرفروش خود معرفی کرد. تلویزیون S95D OLED از پنل ضد انعکاس (Glare Free) استفاده می‌کند که برای اولین بار در صنعت تلویزیون‌ها به کار رفته است. این ویژگی می‌تواند تجربه‌ی تماشایی کاربران را بهبود بخشیده و باعث کاهش درخشش و انعکاس نور در صفحه نمایش شود.

علاوه بر این، تلویزیون S95D با نرخ نوسازی 144 هرتز ارائه می‌شود که تجربه‌ی تماشایی بی‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین این تلویزیون دارای اسپیکرهای 70 واتی با چیدمان 4.2.2 کانال است که توانایی ارائه‌ی صدای قدرتمند و با کیفیت را دارا می‌باشد. اضافه به این، تلویزیون S95D از پشتیبانی Dolby Atmos نیز برخوردار است که تجربه‌ی صدای سینمایی فراگیر را فراهم می‌کند.

 

تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ QN85D

تلویزیون‌های Neo QLED از سامسونگ در نمایشگاه CES امسال با استفاده از پنل‌های mini LED و با رزولوشن‌های 4K و 8K، باعث هیجان زیادی در میان بازدیدکنندگان شد. سامسونگ تلویزیون‌های سری Neo QLED را با پردازنده‌ی NQ8 AI نسل 3 مجهز کرده است و ادعا می‌کند که واحد پردازش این تراشه، دو برابر سریع‌تر از تراشه‌های تلویزیون‌های قبلی عمل می‌کند. این بهبودها نشان از تلاش سامسونگ برای ارائه‌ی تجربه‌ی تماشایی بی‌نظیرتری به کاربران دارد و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، سطح کیفیت تصویر و عملکرد تلویزیون‌های خود را بهبود بخشیده است.

تلویزیون های جدید 2024

سامسونگ S90D اولد 2024

تلویزیون هوشمند سامسونگ S90D OLED 4K مدل 2024 با امکانات بسیار جذاب و پیشرفته‌ای عرضه شده. این تلویزیون دارای مشخصات زیر می‌باشد:

نرخ تازه‌سازی 100 هرتز

سری 9: متعلق به سری 9 از تلویزیون‌های سامسونگ است که بیانگر کیفیت و پیشرفت بالای این مدل در میان تلویزیون‌های این شرکت می‌باشد.

کیفیت تصویر 4K فورکی با رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل

موتور تصویر NQ4 AI Gen2 Processor

صدا با کیفیت 40 وات با فناوری کیوسمفونی

دستیار صوتی Alexa و Google Assistant امکان کنترل صوتی و دسترسی سریع به اطلاعات و خدمات مختلف را می‌دهد.

پشتیبانی از Apple AirPlay که به کاربران امکان انتقال محتوا از دستگاه‌های Apple مانند iPhone و iPad به تلویزیون را فراهم می کند.

این امکانات همگی باعث می‌شوند تلویزیون هوشمند سامسونگ S90D OLED 4K مدل 2024 یکی از گزینه‌های مطرح و جذاب در دسته‌ی خود باشد.

 

جدیدترین تلویزیون سونی X90L

تلویزیون سونی مدل X90L یکی از جدیدترین محصولات شرکت سونی در سال 2024 است . این تلویزیون از پنل LED و نوردهی فوق‌العاده به همراه قاب آلومینیومی استفاده می‌کند. X90L با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته در نمایش تصویر، دارای حداکثر 60 درصد ناحیه‌ی نوردهی محلی بیشتر و 30 درصد روشنایی بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی است. این ویژگی‌ها باعث ارائه تصاویر با کیفیت، روشن و واقعی‌تر در تلویزیون X90L می‌شود. همچنین، مدل 98 اینچ از X90L بزرگ‌ترین تلویزیون سونی در سال 2024 است که به کاربران امکان تجربه تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه را با یک تصویر بزرگ و شفاف می‌دهد.

 

تلویزیون شیائومی Redmi A75 2024

تلویزیون هوشمند Redmi A75 مدل ۲۰۲۴ به ابعاد 75 اینچ به بازار چین رسیده است. مانند نسخه‌ی قبلی‌اش، این مدل به رزولوشن K Ultra HD4 با رزولوشن ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل و زاویه دید 178 درجه‌ای استاندارد مجهز است. این تلویزیون اسمارت دارای حالت بازی Game Mood با نرخ حرکت 120 هرتز برای تصویری روان‌تر است.

 

جدیدترین تلویزیون هایسنس UX ULED110

در نمایشگاه CES 2024، هایسنس نیز از جدیدترین محصولات خود برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد. و یکی از محصولات برجسته آن، تلویزیون UX110 بود که با ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. این تلویزیون از پنل ULED X با روشنایی شگفت‌انگیز 10 هزار نیتی بهره‌مند است که امیدوار است در آینده، این پنل‌های ULED X بتوانند با فناوری‌های نوین خود، دنیای تکنولوژی تلویزیون را به یک فاز جدید و پیشرفته‌تر وارد کنند.

جدیدترین تلویزیون 1403

تلویزیون هایسنس U8N مدل 2024

تلویزیون هایسنس U8N، جانشین مدل U8K در سال ۲۰۲۴ است. مانند بیشتر تلویزیون‌های امسال در این فهرست، تولید کننده ادعا می‌کند که روشنایی بهبود یافته نسبت به مدل 2023 دارد. تلویزیون U8N دارای نوردهی محلی ، نمایشگر Mini-LED ULED و، سیستم عامل Google TV ، گزینه‌ی 55 اینچی را به علاوه‌ی اندازه‌های بزرگتر مثل 100inch را در خط تولید خود قرار داده است.

 

تلویزیون پاناسونیک Z95A اولد

پاناسونیک نیز برای عقب نماندن از رقبایش در سال 2024 از جدیدترین تلویزیون هایش رونمایی کرد . که یکی از آنها تلویزیون OLED  Z95A است .

از نکات برجسته این تلویزیون می توان به پنل MLA نسل دوم با روشنایی بالاتر ، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برای طرفداران گیمینگ و در نهایت تمرکز بر کیفیت دقیق تصویر با فناوری نمایشگر اولد است . اما نقاط ضعف وارد بر تلویزیون های جدید پاناسونیک عدم تغییر در طراحی، محدود بودن به دو پورت HDMI 2.1 و عدم وجود فناوری MLA در تلویزیون Z93A به ابعاد 77 اینچ می‌باشد.

 

تلویزیون جدید Panasonic Z93A OLED 2024

این تلویزیون جدید پاناسونیک نیز با تکنولوژی نمایش OLED و نوع پنل WOLED (یا Organic Light Emitting Diode) برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا استفاده می‌کند . با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، تجربه‌ی تماشایی فراگیرتر و روان‌تری را برای کاربران ارائه می‌دهد. رزولوشن 4K در کنار پردازنده تصویر HCX Pro AI mk2 بهبودهای مهمی در پردازش تصویر دارد. همچنین، بلندگوهای با سیستم صوتی 5.1.2ch  توان صوتی 170وات و فناوری 360 Soundscape Pro صدای فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورند. این تلویزیون از پلتفرم FireTV بهره می‌برد که امکان دسترسی به اپلیکیشن‌ها و خدمات مختلف را فراهم می‌کند. همچنین، این تی وی از دستیار صوتی Alexa نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان کنترل صوتی و را فراهم می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار