کد خبر: ۲۳۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
اظهارات منابع بیمارستانی غزه عمق جنایات صهیونیست‌ها در تخریب کامل بیمارستان شفا در غزه را نشان می‌دهد.

به گزارش جام جم آنلاین، اظهارات منابع پزشکی نوار غزه، جزئیات تکان دهنده‌ای از عمق جنایت رژیم صهیونیستی در مجتمع بیمارستانی شفا را فاش کرد. در همین رابطه دکتر صالح الهمس مدیر بخش پرستاری در بیمارستان اروپایی غزه به پایگاه خبری الجزیره گفت که با ویرانی بیمارستان شفا توسط رژیم صهیونیستی، بهداشت غزه دست کم ۸۰۰ تخت بیمارستانی و ۱۰۰ دستگاه دیالیز کلیه را از دست داده است.

این منبع پزشکی غزه اعلام کرد که با از بین رفتن خدمات بیمارستان شفا یک سوم خدمات پزشکی و درمانی در غزه از بین رفت.

وی با اشاره به اینکه پیکر صدها شهید فلسطینی در بیمارستان شفا یافته شده، تاکید کرد که اسراییل به صورت روشمند به دنبال تخریب زیرساخت‌های درمانی در غزه است.

دکتر معتصم صلاح عضو کمیته اورژانس در وزارت بهداشت غزه نیز تصریح کرد که اشغالگران تمامی ساختمان‌های مجتمع بیمارستانی شفا را بدون استثناء موشک باران کرده یا آتش زده‌اند و به این ترتیب هیچ کدام از تاسیسات موجود در این بیمارستان قابل استفاده نیست.

ارتش اشغالگر دیشب پس از دو هفته محاصره بیمارستان شفا در غزه در حالی از آن عقب‌نشینی کرد که وحشیانه‌ترین جنایات را در داخل این بیمارستان انجام داد. این رژیم صدها نفر را به شهادت رسانده و همه ساختمان‌های بیمارستان را تخریب و منفجر کرده و به آتش کشیده است. پیکرهای صدها شهید در محوطه بیمارستان و مناطق مجاور آن بر زمین افتاده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در جریان محاصره مرکز درمانی شفا حدود ۴۰۰ نفر را به شهادت رسانده است. بر اساس این بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی ۳۲ بیمارستان را در این باریکه تخریب کرده و به آتش کشیده و آن‌ها را از خدمت خارج کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار