کد خبر: ۲۳۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۸
سازمان هواشناسی اعلام کرد:
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از آسمان بارانی دو روزه ۱۴ استان از جمله تهران، فارس و مازندران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی، اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز سه شنبه و چهارشنبه شروع و منجر به باران، رعد و برق، برف در ارتفاعات و نواحی سردسیر، وزش باد شدید خواهد شد.

براساس این گزارش، طی این مدت آسمان شمال استان‌های فارس، خراسان رضوی، جنوب غرب کرمان، مرکزی، همدان، غرب و جنوب اصفهان، جنوب یزد، نیمه غربی کرمان، شمال فارس، ارتفاعات البرز در استان های البرز، تهران و مازندران بارانی است.

همچنین احتمال آب‌گرفتگی معابر، مه،گرفتگی، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، خسارت سازه‌های موقت و  نهال و محصولات کشاورزی  وجود دارد.

احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می شود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار