کد خبر: ۲۳۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
در ساعات پایانی شب گذشته تعدادی از عوامل گروهکِ تروریستی جیش الظلم به اماکن انتظامی و دریابانی که محل خدمت رسانی عمومی به مردم محلی است حمله کرده که با، شجاعت و آمادگیِ رزمیِ بالایِ پلیس روبرو شدند.
سخنگوی پلیس با بیان پایان عائله گروگان‌گیری در چابهار گفت: چهار نفر از کارکنان انتظامی و مرزبانی فراجا در حوادث تروریستی چابهار و راسک به شهادت رسیدند.
 
به گزارش پایگاه پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص حوادث تروریستی شب گذشته (۱۵ فروردین) تا امروز که درگیری نیروهای پلیس با عوامل تروریستی ادامه داشت، افزود: در ساعات پایانی شب گذشته تعدادی از عوامل گروهکِ تروریستی جیش الظلم به اماکن انتظامی و دریابانی که محل خدمت رسانی عمومی به مردم محلی است حمله کرده که با، شجاعت و آمادگیِ رزمیِ بالایِ پلیس روبرو شدند.
 
وی اظهار داشت: در حادثه‌ی تروریستی دریابانیِ چابهار هر سه تروریست خنثی و به هلاکت رسیدند، دو تروریست‌ در اقدامی دیگر به کلانتری ۱۱ چابهار حمله که پس از عدم موفقیت به آپارتمان های مسکونی و مجاور متعرض و اقدام به گروگان‌گیری نمودند که با حضور واحدِ تخصصی ِ رهاییِ گروگان پنج خانواده‌یِ دربند آزاد شدند.
 
منتظر المهدی ادامه داد: واحدهای مبارزه با تروریسم فراجا با وجودِ حضور تیمِ تروریستی در منطقه مسکونی و پُر تراکمِ شهر چابهار، این افراد را در محاصره کامل قرار داده و زمین‌گیر کردند. خوشبختانه در این عملیات که با مشارکت فراجا و سپاه پاسداران انجام شد؛ گروگان‌ها در صحت و سلامت بوده و در این دو حادثه‌ سه تن از پرسنلِ سلحشور پلیس به شهادت رسیدند.
 
به گفته وی همچنین یک نفر از کارکنان مرزبانی فراجا که در واقعه تروریستی شب گذشته راسک به همرزمانشان در سپاه یاری رسانده بودند نیز به فیض شهادت نائل آمدند. سخن پایانی با تروریستهایی است که شرم نکرده و به خانواده و مردم عادی تیراندازی می‌کنند؛ بدانند و عبرت بگیرند که خطِ ترور، جنایت و خرابکاری در بین مردم این سرزمین جایی نداشته و با شما تبهکاران هرگز هم رأی نخواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار