کد خبر: ۲۳۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

عرشه آنلاین نوشت: مدافع تاجیکستانی تیم فوتبال پرسپولیس با داشتن پیشنهاد قابل توجه مالی اولین جدا شده این تیم در تابستان خواهد بود.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ادامه دارد که وحدت هنانوف همچنان به دلیل مصدومیت در بین هم تیمی‌هایش حضور ندارد. مدافع تیم ملی تاجیکستان که در جریان بازی با تیم ملی عربستان در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دچار آسیب دیدگی شد همچنان به صورت انفرادی تمرین می‌کند و احتمالا در یک ماه آینده هم نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

هنانوف با وجود اینکه در فصل جاری کمترین فرصت بازی کردن در پرسپولیس را پیدا کرد در ترکیب تیم ملی تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا و همچنین مرحله انتخابی جام جهانی خوش درخشید تا مشتریانی را برای خود دست و پا کند.

مدافع پرسپولیس در حال حاضر پیشنهادی را از یکی از کشورهای عربی دریافت کرده است که مبلغ قابل توجهی هم به این بازیکن پرداخت خواهد شد. نیمکت نشینی‌های متوالی او در پرسپولیس نیز باعث شده تا هنانوف یکی از خروجی‌های قطعی تیمش باشد تا یکی از خارجی‌های پرسپولیس از لیست بازیکنان فصل آینده این تیم کنار برود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته قسط آخر قرارداد فصل جاری هنانوف را همچون سایر خارجی‌های این تیم پرداخت کند تا احتمال ارسال نوتیس از سوی آنها به باشگاه در روزهای آینده نیز وجود داشته باشد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار