کد خبر: ۲۳۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات خانه‌ها در مرکز تهران می‌پردازیم.

اقتصاد آنلاین - معصومه حیدریان؛ اگر می‌خواهید در مرکز تهران صاحب‌خانه بشوید یکی از بهترین تصمیم‌ها را گرفته‌اید زیرا علاوه‌بر دسترسی فوق‌العاده این ناحیه از تهران، امکانات رفاهی بی‌نظیری نیز نصیب شما می‌شود. از این رو، در این گزارش به بررسی قیمت‌ مسکن در مناطق مرکزی تهران پرداخته‌ایم.

اگه قصد خرید خانه در مناطق مرکزی تهران را دارید میتوانید واحد آپارتمانی 18 ساله در محدوده جمالزاده تهران با متراژ 61 متر و ۲ اتاق خواب را با قیمتی حدود 4 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده بهارستان با متراژ 96 متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه 8 سال از ساخت این واحد گذشته باشد در روز های گذشته با قیمتی معادل 5 میلیارد و 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با سرمایه‌ای بالغ‌بر 8 میلیارد و 900 میلیون تومان می‌توانید آپارتمان 109 متری در محله خواجه نصیر طوسی با 3 اتاق خواب و سنی معادل 2 سال را خریداری کنید. همچنین برای خرید خانه کلنگی به متراژ ۱۲۸ مترمربع در محله دروازه شمیران به بودجه‌ای حدود 12 میلیارد و 800 میلیون تومان احتیاج دارید.

یک آپارتمان 33 ساله در محله نجات اللهی با متراژ ۷۹ متر و 1 اتاق خواب نیز در روزهای گذشته معادل 7 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان دیگری در محدوده بلوار کشاورز با متراژ ۱۴۴ متر با بیش از 4 اتاق، درحالی که بیش از 33 سال از ساخت این واحد گذشته است، با قیمتی بالغ‌بر 12 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین برای خرید واحدی 89 متری در محدوده میدان انقلاب با ۲ اتاق خواب درحالی که 21 سال از ساخت آن گذشته باشد به بودجه‌ای معادل 5 میلیارد و 500 میلیون تومان احتیاج دارید.

قیمت واحدهای دیگر در مرکز تهران را در جدول زیر بخوانید؛

قیمت آپارتمان در مناطق مرکزی تهران (فروردین ۱۴۰۳)
محله متراژ مشخصات مبلغ کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
فردوسی ۴۸۰ متر ساخت سال قبل از ۱۳۷۰ - ۴ خوابه ۶۹٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷۲٬۵۰۰٬۰۰۰
جمال‌زاده ۹۰ متر سال ساخت ۱۳۹۸ - ۲ خوابه ۷٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
دروازه شمیران ۶۵ متر سال ساخت ۱۳۹۸ - ۲ خوابه ۲٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۵٬۳۸۴٬۰۰۰
دروازه شمیران ۱۰۰ متر ساخت سال قبل از ۱۳۷۰ - ۲ خوابه ۴٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۲٬۰۰۰٬۰۰۰
میدان ولیعصر ۵۰۰ متر - ۹۹٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۹۸٬۰۰۰٬۰۰۰
نصرت ۱۰۵ متر سال ساخت ۱۴۰۲ - ۲ خوابه ۱۳٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲۵٬۷۱۴٬۰۰۰
نجات اللهی ۱۱۶ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۲ خوابه ۱۲٬۷۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰
بلوار کشاورز ۹۳ متر سال ساخت ۱۳۷۸ - ۲ خوابه ۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۵٬۲۶۸٬۰۰۰
جمالزاده شمالی ۱۱۵ متر سال ساخت ۱۴۰۲ - ۳ خوابه ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۱۳٬۰۴۳٬۰۰۰
ایرانشهر ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۸۹ - ۱ خوابه ۷٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار