کد خبر: ۲۳۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
تسنیم خبر داد:
تسنیم : خبرنگار تسنیم به اطلاعات تازه‌ای از تجیهزات بسیار پیشرفته تروریست‌ها در حمله به مقر انتظامی و نظامی در چابهار و راسک دست یافته است.

عوامل حادثه تروریستی چابهار و راسک ایرانی نبوده‌ و همگی از اتباع خارجی و کاملاً آموزش دیده بوده‌اند و برنامه‌ریزی عملیات توسط سرویس‌های خارجی صورت گرفته است.

تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای از جمله دوربین پیشرفته دید در شب، جلیقه ضدگلوله که زیر آن کمربند انتحاری جاسازی شده بوده، ماسک ضدشیمیایی، بیسیم‌های حرفه‌ای دارای ارتباط مداوم شبکه‌ای، نارنجک‌انداز ۳۰ میلیمتری نصب شده روی اسلحه، مواد انفجاری C۴، بسته جیره غذایی چند روزه، اسلحه M۴ آمریکایی و نردبان‌های بسیار سبک تاشو جهت ورود به اماکن در این عملیات توسط تروریست‌ها بکارگیری شده است.

خبر مرتبط
تعداد شهدای حمله تروریستی راسک و چابهار به ۱۶ نفر رسید+ اسامی

پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، اسامی ۱۶ شهید حمله جیش الظلم به چابهار و راسک را اعلام کرد که بر اساس آن ۱۲ شهید از سپاه پاسداران و چهار شهید از نیروی انتظامی است.

گفتنی است یکی از گروگان‌های بومی بلوچ هنگامی که در بند تروریست‌ها بوده با آنها با زبان بلوچی صحبت کرده که تروریست‌ها با خشونت به وی تاکید کرده‌اند که متوجه زبان گفت‌وگو نمی‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار