کد خبر: ۲۳۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۱
اقتصادنیوز : امروز معاملات بازار ارز تهران در حالی پیگیری شد که قیمت بات تایلند نسبت به روز گذشته شیب نزولی را تجربه کرد و با افت ۳۲ تومانی، ۱۷۵۶ تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

به گزارش اقتصادنیوز، فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، تایلند را به یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی در جهان تبدیل کرده است و شاید همین موضوع عاملی شده است تا به آن لقب «کشور آرزوها» را بدهند.

جاذبه‌های شگفت انگیز و منحصر به فرد باعث شده است تا مردم تایلند همه ساله شاهد ورود حجم گسترده ای از گردشگران به کشورشان باشند؛ موضوعی که پیش بینی های مرکز تحقیقات کاسیکورن هم مهر تاییدی بر آن زده است.

به گفته مرکز تحقیقات کاسیکورن (KResearch) برآورد می شود تایلند در سال ۲۰۲۴، به واسطه بهبود وضعیت اقتصادی و سیاست های حمایتی دولت، پذیرای ۳۶ میلیون گردشگر خارجی باشد. برآورد این مرکز بر اساس ۶.۴ میلیون ورود خارجی ثبت شده در دو ماهه اول سال جاری است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

امروز معاملات بازار ارز تهران در حالی پیگیری شد که قیمت بات تایلند نسبت به روز گذشته شیب نزولی را تجربه کرد و با افت ۳۲ تومانی، ۱۷۵۶ تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «بازار به سرازیری افتاد/ سقوط قیمت دینار عراق و درهم امارات» بخوانید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار