کد خبر: ۲۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۳
ایران خودرو در هفته سوم فروردین ۱۴۰۳، جدولی جدید از بهای محصولاتش را منتشر کرد. البته لیست قیمت محصولات ایران خودرو برای فروردین ۱۴۰۳ بسیار محدود است و تنها محصولات محبوب و پرتیراژ این شرکت در آن حضور دارند. در جدول زیر می‌توانید جزئیات قیمت‌های جدید ایران خودرو را مشاهده کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران‌ خودرو در هفته سوم فروردین 1403، جدولی جدید از بهای محصولاتش را منتشر کرد. البته لیست قیمت محصولات ایران خودرو برای فروردین 1403 بسیار محدود است و تنها محصولات محبوب و پرتیراژ این شرکت در آن حضور دارند. در جدول زیر می‌توانید جزئیات قیمت‌های جدید ایران‌ خودرو را مشاهده کنید.
 
لیست قیمت محصولات ایران خودرو برای فروردین 1403:
لیست قیمت محصولات ایران‌خودرو برای فروردین‌ماه ۱۴۰۳ منتشر شد + جدول
همان‌طور که در جدول بالا می‌بینید، برخی محصولات ایران خودرو همچون رانا پلاس، پژو 207 سقف فلزی یا هایما S5 در این لیست حضور ندارند. ممکن است تولید این خودروها در‌حال‌حاضر به دلایل مختلف متوقف شده باشد یا آنکه طی روزهای آینده شاهد انتشار لیست قیمت جدید و کامل از سوی ایران خودرو باشیم.
 
اگر محصولات هایما که خودروهای مونتاژی ایران خودرو هستند را از این لیست حذف کنیم، گران‌ترین محصول در لیست قیمت محصولات ایران خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال است. این خودرو با بهای تقریبی 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد و حتی از تارا اتوماتیک V4 ال‌ایکس نیز گران‌تر است. بااین‌حال، گران‌ترین خودروی این لیست هایما 7X‌ است که با قیمت تقریبی یک و نیم‌ میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است.
 
ایران‌ خودرو طی سال 1402 و به‌خصوص نیمه دوم آن، تغییراتی را در خط محصول خود ایجاد کرد. نخستین تغییر، حذف سورن پلاس با موتور EF7 و جایگزینی آن با سورن پلاس XU7P بود. این خودرو به‌طور هم‌زمان جایگزین پژو پارس نیز به‌حساب می‌آید. دیگر اقدام ایران‌ خودرو، حذف تارا دنده‌ای V1 و اتوماتیک V2‌ از برنامه تولید بود. تارا اتوماتیک V1‌ پلاس و V4 LX اتوماتیک به‌ترتیب جایگزین نسخه‌های قبلی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار