کد خبر: ۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
آپدیت iOS 8.1 این سیستم عامل در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفت. مهم‌ترین ویژگی این آپدیت فعال شدن سیستم پرداخت Apple Pay است که یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های اپل در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛ اپل پی کاربران آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیپد ایر 2 و آیپد مینی 3 را قادر می‌سازد که از طریق سنسور اثر انگشت به خرید آسان کالای خود اقدام کنند. همچنین صاحبان آیفون 6 و 6 پلاس می‌توانند از طریق تاچ آی‌دی و چیپ NFC تعبیه شده در این دستگاه‌ها و ارتباط آن‌ها با کارت ریدر‌های فروشگاه‌های آمریکایی خرید خود را به انجام برسانند.
 
در کنار این ویژگی، iOS 8.1 از ویژگی "پیوستگی" جدیدی نیز بهره می‌برد که کاربران مک، آیفون و آیپد می‌توانند ارتباط بسیار تنگاتنگی با هم داشته باشند. ویژگی ارسال پیام کوتاه از طریق تمامی دستگاه‌ها در iOS 8.1 و Yosemite پشتیبانی می‌شود و حالا کاربران آیپد و مک بدون استفاده از آیفون‌های خود به ارسال پیام متنی می‌پردازند. این قابلیت برای دوستان شما که ممکن است از iMessage استفاده نکنند مفید خواهد بود.
 
iOS 8.1 همچنین ویژگی‌ هات‌اسپات آنی جدیدی دارد. این ویژگی می‌تواند در صورت نبود وای فای برای دستگاه‌های آیپد و مک ها، آن‌ها را به هات اسپات شخصی در آیفون متصل کند. امکان Camera Roll محبوب iOS در ورژن جدید بازگشته و iCloud Photo Library نیز به شکل بتا کاربران آیفون و آیپد را قادر به ذخیره تصاویر در فضای ابری می‌کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آپدیت ، آی پد ، آیفون
نام:
ایمیل:
* نظر: