کد خبر: ۲۳۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
معاون امنیتی سیستان و بلوچستان درباره حمله تروریستی شهرستان سیب‌سوران توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات مهم از حمله تروریستی امروز در سیستان و بلوچستان

ساعتی قبل، دو خودوری نیروی انتظامی در محور مواصلاتی سوران ـ مهرستان مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

معاون امنیتی سیستان و بلوچستان درباره حمله تروریستی شهرستان سیب‌سوران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مرحمتی، معاون امنیتی سیستان و بلوچستان درباره حمله تروریستی شهرستان سیب‌سوران، در گفتگو با شبکه خبر بیان کرد: تعدادی از اشرار مسلح در منطقه به یک تیم گشت فراجا که در حال انجام ماموریت بودند، متاسفانه حمله کردند و در این عملیات ۵ نفر از عزیزان ما در فراجا به شهادت رسیدند و یک نفر از عزیزان نیز مجروح شده است. عملیات برای پیدا کردن اشرار مسلح توسط فراجا و دستگاه‌های امنیتی ادامه دارد و امیدواریم که به نتیجه برسیم.

مرحمتی در پاسخ به این سوال که آیا گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است یا خیر، گفت: گروه جیش الظلم مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است. اما این گروه برای بزرگ کردن خود، هر اتفاقی که در منطقه توسط اشرار رخ بدهد، تلاش می‌کنند تا آن را به نام خود تمام کنند و این مورد تایید ما نیست.

وی با بیان اینکه این حمله تروریستی در بیرون از شهر و در منطقه سیب‌سوران، رخ داده است، گفت: این اتفاق در سراوان بزرگ و منطقه سیب‌سوران انجام شده است. پس از این اتفاق مردم خودشان را به محل حمله تروریستی رساندند و با شهر فاصله داشته است.

وی در واکنش به درخواست مجری برای ضدگلوله کردن خودروها گفت: این مسئله در دستورکار قرار گرفته است. دشمنان می‌خواهند این منطقه را ناامن جلوه بدهند و ما هم باید اقدامات خودمان را انجام بدهیم اما نیروها با هوشیاری خود جلوی بسیاری از اتفاقات را گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار