کد خبر: ۲۳۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
شرکت کرج صنعت سازنده دستگاه پرس کارتن با ایجاد زیربنای کسب درآمد حاصل از پرس کارتن و بازیافت ، درصدد پاسخگویی به دغدغه مندی افراد کارآفرین پرداخته و راه کسب درآمد آن ها را تسهیل ساخته است.

امروزه از بزرگترین دغدغه در بین افراد سرمایه گذاری پرسود ، کسب درآمد و راه اندازی شغل است. شرکت کرج صنعت سازنده دستگاه پرس کارتن با ایجاد زیربنای کسب درآمد حاصل از پرس کارتن و بازیافت ، درصدد پاسخگویی به دغدغه مندی این افراد پرداخته و راه کسب درآمد آن ها را تسهیل ساخته است. ما در این مطلب ، به بررسی شغلی می پردازیم که در بازار ایران به شما کمک میکند ، به درآمد خوبی برسید و برای شروع یک فضای کاری با درآمد خوب آماده شوید.

درآمد حاصل از پرس کارتن

همیشه لازم نیست برای راه‌اندازی کسب و کار خود به دنبال سرمایه‌گذار باشید ، اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید ، کسب و کارهای ارزان هم برای راه اندازی وجود دارند.

امروزه کسب و کارهای پردرآمد زیادی وجود دارند ، شاید شما هم بخواهید صاحب یکی از آن‌ ها باشید ، ولی ممکن است بودجه لازم برای راه‌ اندازی آن کسب و کار را نداشته باشید. اگر پول زیادی در حساب بانکی خود برای راه اندازی کسب و کار ندارید ، زیاد نگران نباشید ، چون همیشه یک راه برای شما در دنیای کسب و کار وجود دارد. کسب و کارهایی هم هستند ، مثل پرس کارتن و بازیافت که نیاز به سرمایه زیادی ندارند. می‌توانید با کمترین زحمت ، تبدیل به یک کارآفرین یک کسب و کار شوید!!

صنعت بازیافت صنعت سود آوری است. تولید کاغذ از کاغذ باطله و همچنین تولید کارتن از کارتن باطله و غیره نیز به دلیل ارزانی مواد اولیه ، کسب و کار مناسبی است که ضمن حفاظت از محیط زیست و اشتغال زایی ، از سود مناسبی نیز برخوردار می شوید. کسانی که سرمایه کافی جهت انجام مراحل کامل بازیافت را ندارند ، می توانند با انجام برخی از کارهای اولیه بازیافت ، کار را برای کارخانجات بازیافت آسان نموده و خود نیز کسب درآمد نمایند.

کسب درآمد با پرس کردن کارتن

یکی از راه های کسب درآمد در زمینه بازیافت ضایعات ، کم حجم کردن ضایعات از طریق پرس کاغذ ، پرس کارتن ، پرس حلب ، آسایب گونی ، آسیاب پلاستیک ، پرس قوطی رانی ، پرس قوطی نوشابه و غیره است.

شما در این کسب و کار به یک دستگاه پرس ضایعات و مکانی نیاز داریدکه در آن ضایعات جمع آوری شده را قرار دهید. نحوه کار به این گونه است که شما با فشرده سازی و مچاله کردن ضایعات کارتن ، حجم ضایعات را کم خواهید کرد و آنها را به کارخانجات بازیافت تحویل خواهید داد.

مزیت پرس کارتن برای کارخانجات بازیافت

از جمله عواملی که باعث خواهد شد کارخانجات و شرکت های بازیافت ، ضایعات پرس شده را با قیمت خوب خریداری نمایند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کاهش هزینه نگهداری ضایعات و فضای اشغال شده

  • کاهش هزینه و زمان حمل و نقل ضایعات

  • جابجایی و بارگیری آسان ضایعات

  • کاهش نیروی انسانی

 

خرید دستگاه پرس کارتن

از مهمترین تجهیزاتی که برای بازیافت کارتن و مقوا نیاز داریم ، دستگاه پرس کارتن است. به طوریکه بدون وجود آن ، عملاً کار بازیافت بسیار سخت خواهد شد. همانطور که اشاره شد ، این دستگاه می تواند کارتن را به هم فشرده کرده و حجم فضای اشغال شده توسط ضایعات را کاهش می دهد و حمل و نقل به کارخانجات بازیافت را آسان می نماید که این کارتن ها برای ساخت بسیاری از محصولات مانند کاغذ دیواری ، دستمال کاغذی و کاغذ های نو مفید عمل کند. شرکت کرج صنعت ، در ارائه و فروش دستگاه پرس کارتن جزء معتبرترین سازندگان و طراحان به روز دستگاه های بازیافت محسوب می شود.


درآمد حاصل از پرس کارتن

 



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار