کد خبر: ۲۳۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
با وجود محبوبیت و فروش بالای این گوشی، Redmi Note 11 به دلیل عرضه نسخه جدیدتر یعنی Redmi Note 12، دیگر ارزش خرید بالایی ندارد. Redmi Note 12 از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و پردازنده قوی‌تر اسنپدراگون 4 نسل 1 بهره می‌برد که عملکرد و کیفیت آن را به طور قابل توجهی ارتقا داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،  انتخاب گوشی مناسب با توجه به تنوع گسترده موجود در بازار، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله، به بررسی تعدادی از گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم که به دلیل نقصان‌های فنی و وجود رقبای قوی‌تر، ارزش خرید پایینی دارند.

گوشی‌های سامسونگ A13، M13 و F13:

این سه گوشی از تراشه اگزینوس 850 استفاده می‌کنند که در مقایسه با تراشه‌های هم‌رده مانند هلیو G80، عملکرد ضعیف‌تری دارد.

همچنین، طراحی و کیفیت صفحه نمایش این گوشی‌ها در مقاییسه با رقبا، متوسط و رو به پایین است. با توجه به قیمت این گوشی‌ها، می‌توان گزینه‌های بهتری مانند A14 و A23 را در نظر گرفت که از پردازنده و امکانات قوی‌تری بهره می‌برند.

گوشی شیائومی Redmi Note 11:

با وجود محبوبیت و فروش بالای این گوشی، Redmi Note 11 به دلیل عرضه نسخه جدیدتر یعنی Redmi Note 12، دیگر ارزش خرید بالایی ندارد.

Redmi Note 12 از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و پردازنده قوی‌تر اسنپدراگون 4 نسل 1 بهره می‌برد که عملکرد و کیفیت آن را به طور قابل توجهی ارتقا داده است.

گوشی سامسونگ A33:

A33 نیز از جمله گوشی‌های محبوب سامسونگ است، اما با عرضه A34، دیگر توجیه اقتصادی برای خرید آن وجود ندارد. A34 از صفحه نمایش با کیفیت‌تر، پردازنده قوی‌تر، دوربین با کیفیت‌تر و عمر باتری بهتری در مقایسه با A33 بهره می‌برد.

نتیجه‌گیری:

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، خرید گوشی‌های A13، M13، F13، Redmi Note 11 و A33 سامسونگ به دلیل وجود رقبای قوی‌تر با قیمت مشابه یا حتی پایین‌تر، منطقی به نظر نمی‌رسد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار